נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לצבוע ולשפץ בניין או בית בקלות ובמהירות

לשפץ בניין

לכל אחד יצא לעבור ליד בניין גבוה ולחשוב לעצמו "מעניין כמה זמן לקח לצבוע אותו". ובכן, המילה האחרונה בתחום הצביעה היא ללא ספק שימוש בבמות הרמה. החיסכון האדיר בזמן העבודה לצד סביבת צביעה בטוחה ויעילה, הופכת את במות ההרמה למצרך מבוקש מאוד בתחום הצביעה והשיפוצים. במאמר זה נרחיב אודות האפשרויות שמספקות במות ההרמה בתחום הצביעה. 

 

רולר לא מספיק

מי מאיתנו לא הרים מברשת או רולר לפחות פעם אחת בחייו, וגילה שזה הרבה יותר מורכב ממה שזה? צביעה היא עבודה מעייפת המצריכה שעות רבות של השקעה. ואם קיר אחד מעייף אותנו, מה יגידו אלו שצריכים לצבוע מפעל שלם? מחסן ציוד ענק? בניין? ובכן, הם יגידו שבמות ההרמה חסכו להם זמן רב. יש עשרות תרחישים בהם מתקני הרמה סייעו לצמצם את כוח האדם וזמן העבודה בדרך לצביעה איכותית ומספקת.

 

יעילות בלתי מתפשרת

אין זה סוד שמצב הנדל"ן בארץ ובעולם מצביע על צמצום השטח הפנוי ומוביל בעיקר לבנייה לגובה. לכן, נדרשת הכנה מיוחדת לעבודות צביעה בגובה רב. האפשרות של חיבור הצבעים לרתמת סנפלינג קיימת, אך משמעותית פחות יעילה משימוש במתקני ההרמה השונים לצורך ביצוע עבודות צביעה בגובה.

שטח העבודה הגדול ברוב המקרים, יחד עם שעות העבודה הארוכות, לא רק שעלולות חלילה לסכן את העובדים הנתלים מגובה רב, אלא גם תיקח זמן רב הרבה יותר מאשר עלייה לגובה באמצעות במת הרמה של כמה אנשי מקצוע בו זמנית. יכולת התמרון של הבמה תוך כדי העבודה מצמצמת את זמן העבודה למינימום במקסימום איכות.

 

תקרות או לא להיות

אחד האלמנטים המורכבים ביותר לצביעה על פי רוב הוא כמובן- התקרה. ובכן, עם במת ההרמה, הכול הופך להיות קל יותר. שימוש בבמת הרמה מספריים עבור צביעות תקרה נחשבת לאפקטיבית ביותר. הבמות מסייעות לצבעי להגיע לגובה הנדרש במהירות ולבצע את העבודה בצורה איכותית ומהירה, במינימום ציוד. אין צורך ברולרים גבוהים או סולמות שמסכנים את צוות העובדים.

 

לעקוף את המכשולים

צביעה בגובה כוללת בדרך כלל מגוון משימות מיוחדות, שמצריכות עקיפת מכשולים סביבתיים כמו צמחייה גבוהה, מרפסות ואפילו גשרים, שיקשו משמעותית על עבודת צביעה עם סולם. גם עבור עבודות כאלו יש פתרון, כאשר בחירה בבמת הרמה בעלת זרוע מפרקית מאפשרת עקיפה של כל המכשולים האפשריים בקלות וביעילות.

 

לשמור על בטיחות

אין ספק שכלי ההרמה הם הכתובת בכל הקשור לעבודות צביעה מורכבות בגובה. אך לא משנה באיזו עבודה מדובר, יש לשמור על כללי הבטיחות הנוקשים ביותר ולא לפסוח אף לא על אחד מהם. בדקו שכלי ההרמה מתוחזקים ובמצב טוב וכן שמפעיליהם בעלי רישיון בתוקף ומוסמכים לבצע את העבודות המתבקשות. רק כך תוכלו להבטיח שהצביעה תעבור בצורה חלקה ואיכותית.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
תכנון עיזבון
כיצד כתובה צוואה?

יצירת צוואה היא שלב מכריע בתכנון עיזבון המבטיח את חלוקת הנכסים שלך בהתאם לרצונך לאחר פטירתך. אמנם צוואה ניתנת