נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהם שרתי אחסון ואילו סוגים קיימים?

שרתי אחסון

בעידן הדיגיטל המתקדם כמעט לכל בעל עסק יש אתר משלו, וללא מעט אנשים יש נכסים דיגיטליים כאלו ואחרים. בכדי לאפשר גישה לאותם אתרים ונכסים דיגיטליים, נדרש לדאוג לשרתי אחסון אתרים בהתאם. אז מהם שרתי אחסון ואילו סוגים קיימים? כל זאת ועוד, במאמר שלפניכם

 

מהם שרתי אחסון אתרים?

אתרי אינטרנט ונכסים דיגיטליים כאלו ואחרים, הם חלק נרחב מהעולם המקוון, כשהם משמשים אנשים פרטיים, חברות ובעלי עסקים. אתרי האינטרנט והנכסים הדיגיטליים השונים כוללים לא מעט קבצים ומידע מקוון, אותם נדרש לאחסן על גבי שרת אחסון אתרים מתאים, כך שהאתר שלכם ייראה ויהיה פעיל וכל גולש אחר יוכל לקבל גישה לאתר שלכם.

אחסון אתרים

אילו סוגי שרתי אחסון קיימים?

בחירת שרת האחסון לאתר שלכם הוא אחד השלבים המהותיים בדרך להפוך את האתר שלכם לאתר מוצלח ופופולארי ולפיכך, עוד בעת שלבי הקמת האתר חשוב להתייעץ עם מומחה בתחום שיכוון וימליץ לכם על שרתי האחסון המומלצים ביותר (ליאור ישנו למשל, ממליצה על קלאודוויז). כך, בין סוגי השרתים העיקריים נמצאים:

 

אחסון שיתופי

אחסון אתרים שיתופי הוא בין האחסונים הנפוצים ביותר, הן בגלל מחירו הזול והן בגלל מגוון אפשרויות האחסון. אחסון אתרים שיתופי מבוסס על שרת ייעודי המאחסן כמה אתרים במקביל, החולקים את אותה כתובת IP.

 

אחסון מיני ייעודי

באחסון מיני ייעודי השרת מחולק לכמה שרתים וירטואליים ומציע סביבת עבודה ייעודית לכל אתר. אחסון מיני ייעודי יתאים בעיקר לאתרים בעלי יותר מ – 100,000 כניסות בחודש ואתרים הדורשים שליטה נרחבת ברמת השרת.

 

אחסון ייעודי

אחסון ייעודי מיועד בעיקר לאתרים בעלי כמות כניסות עצומה, כך שאתם מקבלים למעשה שרת אחסון שלם משלכם. לצד היתרונות הברורים הקיימים לשרת פרטי משלכם, כדאי לדעת כי עלויות התפעול והאחזקה של שרת אחסון ייעודי נחשבות לגבוהות במיוחד.

 

אחסון ענן

אחסון ענן הוא אחד השרתים הפופולאריים ביותר וזאת בעיקר בזכות יכולתו הבלתי מוגבלת להסתדר עם תנועות גדולות. אחסון ענן עובד באמצעות מספר שרתים, הפועלים יחדיו לאחסון קבוצת אתרים גדולה.

 

למה שרתי אחסון ענן נחשבים למומלצים ביותר?

לצד עצם העובדה כי לכל שרת קיימים היתרונות והחסרונות שלו, נראה כי שרתי אחסון ענן מצליחים להתעלות על המתחרים וזאת בעיקר בשל מספר יתרונות בולטים, כמו עלויות תפעול נוחות, רמת אבטחה מעולה, גמישות מרבית במשאבי החבילה, רוחב פס גדול, כוח עיבוד עוצמתי ועוד.

שרתי אחסון בענן

מה זה קלאודוויז?

שרת אחסון קלאודוויז הוא שרת אחסון מבוסס ענן, אשר מלבד היתרונות הבולטים שיש לאחסון בענן, מציע גם ממשק ידידותי ונעים למשתמש, רמה גבוהה של ביצועים ואמינות, אפשרות ליצור סביבת פיתוח יעיל ושירות לקוחות איכותי, לסיוע בכל שאלה ותהייה.

 

לסיכום

שרתי אחסון הם שרתים דיגיטליים, המאפשרים אחסון מידע וקבצים של אתרי אינטרנט ונכסים דיגיטליים שונים ובין סוגי השרתים העיקריים נמצאים:  אחסון שיתופי, אחסון מיני ייעודי, אחסון ייעודי ואחסון ענן, המכיל מגוון פלטפורמות אחסון שונות ומגוונות וביניהן, שירות אחסון קלאודוויז הנחשב למומלץ במיוחד.

שרתי אחסון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
תכנון עיזבון
כיצד כתובה צוואה?

יצירת צוואה היא שלב מכריע בתכנון עיזבון המבטיח את חלוקת הנכסים שלך בהתאם לרצונך לאחר פטירתך. אמנם צוואה ניתנת