נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה הופך מנטליסט טוב למעולה?

מנטליסט טוב

מהו מנטליסט? מה מאפיין את המופע שלו? מנטליסט הוא למעשה מי שעושה שימוש בכלים מתחום הפסיכולוגיה או אמנות החושים, ובאמצעותם מבצע פעלולים מעניינים ומפתיעים שמשאירים רושם מיוחד אצל הקהל. אך מה הופך מנטליסט למנטליסט טוב, ואף מעולה? האם יש דרך לדעת מראש אם מנטליסט יהיה זה שיהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח?

סביר להניח שהמונח "מנטליסט" לא זר לכם, בהנחה שאתם צופים מדי פעם בטלוויזיה או משתתפים באירועים ומסיבות. מופע של מנטליסט, או של אמן חושים הוא מופע שהולך ונעשה פופולרי יותר ויותר בשנים האחרונות, ולא בכדי – מדובר פעמים רבות במופע מקורי ומיוחד, שמפתיע את הקהל ומשאיר רושם עז. אז מה צריך מנטליסט כדי להיות מנטליסט מעולה, ואיך נדע אם המנטליסט שאנחנו מתעניינים בשירותיו הוא אכן כזה? המשיכו לקרוא.

 

מה מאפיין מנטליסט?

מנטליסט, בדומה לקוסם, יוצר מופע שכוחו בכך שהוא מצליח לחרוג מגבולות המוכר והסביר במציאות שלנו. בשונה מקוסם, הוא מאתגר את גבולות המוכר בכל הנוגע לתודעה אנושית ותקשורת בין אנשים. מנטליסט, למעשה, משתמש בכלים של תקשורת לא מילולית, סוגסטיה, שליטה בחושים ועוד, על מנת לגרום לנו הצופים להשתכנע שהוא מסוגל לחדור למחשבות ולתודעה של הצופה מולו ואף לשנות אותה.

 

מה נדרש ממנטליסט טוב?

מנטליסט טוב יהיה מנוסה בפעלולים שהוא משתמש בהם במופע שלו, ולא יכשל בביצועם. בנוסף, ככל שהמופע יצליח לאתגר יותר את גבולות ההיגיון והמוכר לצופים, כך המופע יהיה יותר בלתי נשכח וסוחף. מנטליסט טוב צריך להיות מפתיע ולא לאפשר לקהל שלו לצפות את העתיד לבוא, ובנוסף, ככל אדם שמופיע על במה, חשוב שתהיה לו כריזמה ויכולת ליצור קשר עם הקהל – בין אם באמצעות קטעי קישור, שיח ספונטני ובין עם קשר עין.

 

מה הופך מנטליסט טוב למעולה?

מנטליסט מעולה, כזה שיהפוך את האירוע שלכם לאירוע השנה של כל הצופים, הוא מנטליסט שיודע לקרוא את הקהל שלו היטב, ולהתאים מתוך הרפרטואר שלו את המופע שמתאים לקהל שנמצא מולו – מבוגרים, ילדים, דתיים, חילונים…לכל קהל מתאים משהו קצת אחר. מנטליסט מעולה גם ישתמש בכלים נוספים כמו הומור כדי להפוך את המופע למהנה וסוחף עוד יותר, ולא יסתמך רק על אמנות החושים.

 

כיצד תדעו אם המנטליסט שאתם מתעניינים בו הוא מנטליסט מעולה?

ראשית, קיימו שיחה עם המנטליסט או אמן החושים שאתם שוקלים להזמין לאירוע שלכם. שימו לב לדיבור שלו ולכימיה שנוצרת בשיחה הראשונית. אינסטינקטים לא משקרים, ויכול להיות שלאותו אמן חושים, מקצועי ככל שיהיה, אתם פשוט לא מתחברים.

בהמשך, בקשו ממנו לראות סרטונים מתוך מופעים קודמים, על מנת להתרשם מהסגנון ומהטכניקה שלו. כמובן, כמו בכל הזמנת מפעיל או אטרקציה, חשוב לקבל חוות דעת אובייקטיביות ככל הניתן, ורצוי מלקוחות קודמים שהזמינו את אותו מנטליסט לאירוע בסגנון דומה לאירוע שלכם (מבחינת קהל צופים וסוג האירוע).

מנטליסט טוב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
תכנון עיזבון
כיצד כתובה צוואה?

יצירת צוואה היא שלב מכריע בתכנון עיזבון המבטיח את חלוקת הנכסים שלך בהתאם לרצונך לאחר פטירתך. אמנם צוואה ניתנת