נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה המדינה החזקה בארצות הברית?

איש מסתכל במשקפת

משקיעים ישראלים רבים מעדיפים לבחור בארצות הברית כיעד להשקעה, ולא סתם, הרי מדובר בחלום האמריקאי שאנשים רבים רוצים להגשים.

נדמה שהביטוי השקעות נדל"ן בארה"ב עולה כמעט בכל שיחה עם חברים, מכרים ומשפחה.

במאמר שלפניכם, נדון בנושא הרחב של השקעות נדל"ן בארה"ב, ובאופן ספציפי בשאלה מהי המדינה החזקה בארצות הברית.

 

השקעות נדל"ן בארצות הברית

ארצות הברית, ארץ ההזדמנויות הבלתי נגמרות, מציעה את החלום האמריקאי לאנשים רבים, ולכן מזה עשורים רבים ההגירה לשם נמצאת בשיאה. השקעות נדל"ן בארה"ב מציעות את החלום האמריקאי לאנשים שאינם רוצים להגר, אך עדיין להרגיש שהם חיים את החלום.

מלבד הרעיון המושך הזה, השקעות נדל"ן עשויות להיראות כמשהו שאינו פשוט לעשות, ואחת השאלות המרכזיות שעולות בהקשר זה היא באיזו מדינה בארצות הברית להשקיע. בפסקאות הקרובות נרחיב את הדיון בסוגיה זו.

 

איזור ה-SUN BELTS

האזורים האלו, שזכו לכינוי לאור מזג האוויר המצוין שבהם, נמצאים למעשה בדרום מערב ודרום מזרח ארה"ב, והם מורכבים מקליפורניה, נוואדה ואריזונה בדרום מערב, פלורידה, ג'ורג'יה ואפילו טקסס שנמצאות בדרום מזרח (אם כי טקסס פשוט נמצאת בדרום).

איזורים אלו נהנים מהגירה פנימית בתוך ארה"ב. אזרחים אמריקאים רבים, בין אם במהלך חייהם תוך חיפוש אחר איזורים טובים יותר לחיות ובין אם לקראת הפנסיה כחלק מחיפוש להנות, בוחרים לעבור למדינות אלו. בנוסף, אלו איזורים עם הגירה חיצונית גבוהה לאור קרבתם לגבול עם מדינות אחרות, בין אם מקסיקו, קובה ואף מדינות אחרות במרכז ודרום אמריקה שאזרחיהן בוחרים להגיע לארה"ב.

 

אוקיי, למה הן אטרקטיביות מבחינת הנדל"ן?

בגלל הביקוש המשמעותי, הן ביקוש הפנים והן ביקוש החוץ, מחירי הנדל"ן במדינות אלו נמצאים בעלייה מתמדת. כמו כן, מדובר באיזורים עם גידול אוכלוסין משמעותי, דבר אשר משפיע על צמיחת הכלכלה באיזורים אלו שישפיע על כלכלת המדינות האלו באופן שמושך וימשוך משקיעים רבים להגיע למדינות אלו ולהשקיע ועוד. לא סתם משקיעים רבים בוחרים להשקיע במדינות אלו.

 

מידע ספציפי על קצה המזלג

על קליפורניה אין צורך להרחיב יותר מדי. מדובר בכלכלה הגדולה ביותר בארה"ב, כאשר איזורים מפורסמים הם הוליווד בתעשיית הסרטים והסיליקון וואלי בתעשיית ההייטק והטכנולוגיה המתקדמים. אריזונה נפגעה משמעותית מהמשבר הכלכלי ב-2008 ומאז נמצאת בעלייה מתמדת. כנ"ל לגבי ג'ורג'יה, שם הייתה צניחת מחירים משמעותית ומאז המגמה חיובית והמדינה מתאוששת. שוק הנדל"ן בפלורידה מפותח מאוד עם היצע רב ומגוון וכן עם מחירים שעולים לאור התעניינות רבה מצד משקיעים בכל העולם.

 

לסיכום

השקעות נדל"ן בארה"ב הינן צעד פופולרי בקרב משקיעים רבים. כמובן שמעבר למידע האמור לעיל, שאינו מהווה המלצה או תחליף למחקר מעמיק והתייעצות עם בעל מקצוע, יש להתחשב בשאלות כמו סכום ההשקעה, סוג הנכס, הנסיבות של כל משקיע ומשקיע, ועוד.

 

צילום מהגובה
צילום מהגובה
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
מטבעות
 5 אופציות הלוואה בטוחות

המשפחה מתרחבת? עומדים לפני רכישת רכב חדש? או סתם פתאום אתם נדרשים מיידית למזומנים? אתם נמצאים בחברה טובה. כל

הפחתת מס
3 תנאים להנחה בארנונה

לאחרונה אנו שומעים על יותר ויותר מקרים שבהם אנשים מגלים בדיעבד כי יכלו לקבל הנחה משמעותית בתשלום הארנונה. הדבר

רואת חשבון
מהי הצהרת הון?

היכרות עם מאפיינים שונים של דיווחים לרשות המיסים מבהירה את הייחודיות של הצהרת הון ואת החשיבות של התייעצות עם