נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה תפקידו של עורך דין פשיטת רגל?

חוקים

עורך דין פשיטת רגל הוא עורך דין אשר מלווה אתכם באחת מהתקופות הקשות ביותר בחייכם. למרות שמדובר בתקופה מאתגרת, פשיטת רגל היא למעשה הגעה לתחתית במלוא מובן המילה, וממנה אתם יכולים לחזור לצמוח ולפרוח. עורך דין פשיטת רגל ילווה אתכם בתהליך, ויוודא שהסיכויים שלכם לצמוח אחרי פשיטת הרגל יהיו מרביים על פי הגדרת החוק ויכולתו.

 

פשיטת רגל היא הזדמנות לצמיחה מחודשת

רבים חושבים על פשיטת רגל כנקודת אל חזור, ממנה אי אפשר לשוב ולתפקד כלכלית בעולם המודרני ולהיות יצרניים בחברה. בעבר, היה מדובר אכן בתהליך מאתגר מאוד, אשר מתח את גבולות הסיבולת של פושטי הרגל, ומנע מהם כל סיכוי לחזור למצב כלכלי מאוזן. היום, החקיקה הנוגעת לפשיטת רגל היא מקלה יותר, ומאפשרת לפושטי רגל לחזור לחיים רגילים ונורמאליים במהירות רבה. פשיטת רגל, או חדלות פירעון, היא מצב בו אין לאדם אפשרות להחזיר את חובותיו לנושים שלו, כאשר לעיתים קרובות רק הריבית שעליו לשלם על חובותיו היא גדולה בהרבה מאשר השתכרותו החודשית. במצב זה, יכול אדם או חברה להגדיר עצמו כפושט רגל, ולאחר הליכים משפטיים ארוכים ומתישים, המערבים פעמים רבות הוצאה לפועל, חובותיו יסגרו והוא יוכל לחזור אל מסלול החיים ולהתחיל מחדש.

מה מהות השינויים העיקריים בחקיקה?

החקיקה הקודמת בתחום חדלות הפירעון בארץ נחקקה כבר ב-1980, ולמעשה כמעט שלא עודכנה מאז. החוק היה מסורבל מאוד, פיזר את האחריות בין המון גורמים וגופים שונים, ולא הבדיל מספיק בין פושטי הרגל. בשנת 2018 המצב שונה מהייסוד. החוק החדש שם דגש על שיפור המצב של כלל המעורבים בתהליך. סיכוייו של פושט הרגל לחזור לאיתנו מבחינה כלכלית לאחר סיום התהליך שופרו מהותית. הנושים, אשר במהלך הכרזת פשיטת רגל הכסף שהלוו למעשה אבד, קיבלו זיכויים נרחבים יותר על הפסדיהם. עורך דין פשיטת רגל ידע לעשות שימוש בשינויים בהליך המשפטי, כדי לסייע לפושט הרגל, בין אם מדובר באדם בודד או בתאגיד שלם, לסיים את ההליך עם מקסימום רכוש, במינימום זמן. סיום מהיר של ההליך הוא חיוני כדי להתחיל להיבנות מחדש, מאחר ומעטים האנשים המוכנים לעשות עסקים עם אדם פושט רגל.

 

חפשו עורך דין שישרת אתכם בצורה הטובה ביותר

הליווי של עורך דין פשיטת רגל הוא פעמים רבות יותר מאשר ליווי באולמות בית המשפט. מדובר בליווי מעשי, של אדם המכיר את החקיקה, ויכול לסייע לכם גם בהתנהלות הכלכלית וקבלת ההחלטות המנהליות לפני ההכרזה על פשיטת הרגל. ניהול נכון של המקרה, עוד לפני תחילת הדיונים המשפטיים, יוביל פעמים רבות לשינוי מהותי בתוצאה. מעבר לכך, עורך דין פשיטת רגל איכותי באמת, יהיה אדם שיוכל להיות לכם לאוזן קשבת, ולהפוך את התהליך הקשה המלווה בהרגשה של כישלון אישי לנסבל יותר.

איש משפט
איש משפט
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
הוצאת דיבה מהשכנים
הוצאת דיבה מהשכנים

בעידן הנשלט על ידי מדיה חברתית ותקשורת מיידית, הפך קל מתמיד להפיץ שמועות והשמצות על אחרים, מעשה ההכפשה של

כך נבחר עו_ד פלילי
כך נבחר עו"ד פלילי

בין אם אתם הצד התובע ובין אם הצד הנתבע, הליך משפטי הוא נושא שאסור לזלזל בו. כשמדובר בהליך העוסק

ערעור על בוררות
מהו הליך ערעור על פסק בוררות?

בוררות היא שיטה פופולרית ליישוב סכסוכים אלטרנטיביים המציעה לצדדים דרך יעילה וחסויה יותר לפתור את המחלוקות שלהם מחוץ להליכים