נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מנעולן או פורץ מה ההבדל ?

פריצת דלת

הרבה מאוד אנשים שואלים האם יש הבדל בין פורצים לבין מנעולנים, מה מנעולן יכול לעשות שפורץ לא? ולמה דווקא כשקורה מקרה חירום תעדיפו להזמין מנעולן ולא פורץ.

 

מי הוא המנעולן?

מנעולן הוא הבחור שאתם פונים אליו כאשר תרצו להחליף מנעול, תתקעו מחוץ לבית או לרכב או סתם תרצו לשכפל את המפתח שלכם. מה שזה אומר שמנעולן זה מקצוע רחב עם מגוון גדול של אופציות עבור הלקוח. כשאתם שוכרים את שירותיו של המנעולן הוא יספק לכם שירות מלא ומקיף להבדיל מפורץ.

 

מי הוא הפורץ?

פורץ כשמו כן הוא, הוא אדם אשר תחום התמחותו הוא לפרוץ. נתקעתם מחוץ לבית? הוא יכול לפרוץ לכם לדירה. המפתחות נתקעו בתוך הרכב? הוא יוכל לפרוץ לכם לרכב. אך שם נגמר תחום התמחותו. פורץ הוא לא אחד שיחליף לכם את המנעול לאחר הפריצה או ישכפל לכם מפתח חדש.

 

אז מאיפה מזמינים שירותים של מנעולן ומה חשוב לשים לב לפני שמזמינים?

נניח ואתם עברתם לדירה חדשה ואתם רוצים להחליף את המנעול הישן והבנאלי למנעול חדיש יותר ויותר טכנולוגי לפני שתזמינו את המנעולן כדאי שתשימו לב למחיר, למקצועיות-המלצות וזמינות.

מחיר- אין מה לעשות כסף משחק תפקיד חשוב כששוכרים שירותים מקצועיים, בשביל שתקבלו תמורה איכותית עבור כספיכם חשוב שתדעו שככל שהמחיר זול יותר כך זה מעיד על המקצועיות של המנעולן ויכולתיו. כשמדובר באבטחת ביתכם אל תשימו את מבטחתם באדם שהוא הכי זול אלא תעשו סקר שוק, שימו לב למה אתה צריכים ובכך להבין מהו הטווח מחירים שאמור להיות.

מקצועיות- אם יש משהו שמאוד חשוב בהזמנת מנעולן הוא הידע והמקצועיות שלו, דברו עם המנעולן לפני בטלפון, שימו לב מי הוא והאם יש לו אתר שבו תוכלו לקרוא המלצות. לא כל מנעולן הוא הטוב ביותר או האיכותי ביותר ולכן כשאתם החלטתם להשתמש בשירות מנעולניות שימו לב ממי אתם מזמינים אותו. כמו כן, חשוב שתראו אם הוא בעל תקן והאם יש לו תעודות כאלה ואחרות שיכולות להעיד על יכולות המנעולן.

זמינות- במצבי חירום אין ספק שזמינות זה הדבר החשוב ביותר, זמן שווה כסף ולא מעט. נתקעתם מחוץ לבית? מחוץ לרכב? חייבים להגיע למקום עבודתכם בזמן? שימו לב שהמנעולן שאתם שוכרים הוא זמין לכם ויכול להגיע במהירות. הזמינות של המנעולן בהחלט משדרגת את איכות השירות שלו, ולכן מנעולן פורץ מנעולים חשוב מאוד שיהיה זמין אליכם ומתי שנוח לכם.

לסיכום, כמו ששמתם לב ההבדל העיקרי בין מנעולן לפורץ הוא תחום המקצועיות שלו ולכן כשנתקעתם במצב חירום או כל מצב אחר שמצריך מנעולן אתם תוכלו להיות רגועים שיהיה לו מספיק ידע בשביל לפתור את הבעיה שלכם בצורה הטובה ביותר.

 

מנעולן לכל מקום

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע