נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מקצועות מבוקשים בהייטק

עיצוב דרך מחשב

ענף ההייטק בחברה הישראלית ובחו"ל עושה את שלו ומהווה עליתא של הפיתוח הטכנולוגי שצמחה והגיעה לשיאים ופסגות שאף אחד לא דמיין שתצליח להשיג. הענף הפך בשנים האחרונות לתחום הנחשק והמשתלם ביותר לעבוד במסגרתו ובצדק. בהתאם לכך, מי שמתוגמל במשכורות הגבוהות בשוק במרבית המקרים נמצא כי הוא עובד בתחום ההייטק הרווחי. מדובר בתעשייה עוצמתית ואיכותית במיוחד המורכבת מצוות עובדים מובחר בעלי מוחות מבריקים ויצירתיים. אם גם אתם חולמים להיות חלק מעולם מרתק ופופולרי ולקטוף את המשרות החמות, להלן מקצועות מבוקשים בתחום ההייטק שבטוח יעניינו אתכם ואולי יגרמו לכם לשקול מספר דברים בשנית.

ינשוף
ינשוף

1.מפתחי תוכנה– תחום פיתוח התוכנה מתקדם בקצב סוחף ונחשב לאחד המקצועות הרווחיים במשק העבודה. המשכורות בתחום ממשיכות לצמוח יחד עם הוותק והניסיון בתפקיד ומגיעות לסכומי עתק. יתרה מזאת, ענף התוכנה שופע בחשיבה יצירתית ויוזמה שהופכות את העבודה בו למעניינת ומסקרנת על בסיס יומי. על מנת להיכנס לשוק בתור מפתח תוכנה, יש ללמוד תואר מתאים בהנדסת תוכנה או קורס מקיף ומקצועי וזה לא סוד שמדובר בלימודים קשים למדי ויש להשקיע זמן רב כדי להצליח בהם.

2.מומחי אבטחת מידע וסייבר– בשל ההתקדמות המסעירה בעולם המחשבים, מגיע אחד החששות היותר גדולים שלנו-> פריצות והדלפות של מידע סודי ואישי. בהתאם לכך, הביקוש למומחי אבטחה שיעמדו על המשמר מפני חשיפה לתכנים פרטיים הולך וגדל. מדובר בתחום שללא ספק ימשיך להיות נחשק בתקופה הדיגיטלית שלנו שלא עוצרת מלהתפתח. כדי להיכנס לשוק, יש ללמוד תואר במדעי המחשב או בהנדסה תוך התמחות בלוחמת מידע או לחילופין לרכוש קורס לימודי שמכיל את כל הידע הדרוש.

3.גרפיקאים– סביר להניח שתופתעו עד מאוד אך מדובר במקצוע מבוקש ביותר ובמיוחד לקהילה היצירתית בו בעלת הרעיונות המקוריים והחדשניים. תחום הגרפיקה מסתעף על פני מספר ענפים בתעשייה ותפקידו ליצור מענה למגוון צרכים שונים. הגרפיקאי מהווה לאבן הבניין של עסקים רבים ובונה עבורם לוגו מושקע המשקף את ערכיהם ותדמיתם וכן בונה ומעצב אתרי פרסום שמטרתם לייצגם. יתר על כן, דמות הגרפיקאי מעצבת קשת רחבה של מוצרים בשוק האופנה, הפרסום והחינוך כגון בגדים, מצעים, שלטים, פרסומות, באנרים, ספרים, חוברות לימוד וכיוצא בזאת. היום כבר לא צריך להשקיע סכומים מטורפים על תואר לימודי ואפשר לחסוך זמן רב כדי למצוא משרה חמה בענף ההייטק. על מנת ללמוד את סודות הגרפיקאי, יש לצבור ידע מעמיק בנושא. קורס גרפיקה ממוחשבת במכללת סולו יוכל להכשיר אתכם מהבסיס כך שתשתלבו בקלות ובמהירות בתעשייה ותקצרו את פירותיה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים וקורסים