נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

משרדים להשכרה בירושלים: הכירו את האזורים הטובים ביותר להשכרת משרד פרטי בירושלים

בניין בעיצוב היי טק

ההחלטה של איפה להשכיר מקום עבור המשרד הפרטי היא קריטית להמשך פעילות העסק שלך ועבור הלקוחות שלך. מיקום המשרד לא רק משפיע על פעולות היום יום שלך ועל מורל הצוות שלך, אלא גם על תדמית המותג שלך. מיקום טוב של העסק שלך מושפע בעיקר מהגישה אליו הן ברכב פרטי והן בתחבורה ציבורית, הגודל שלו, התשתיות המוצעות באזור ובסגנון הייחודי המושך אליו לקוחות רבים.

קיימים אזורים ייחודים ברחבי ירושלים המציעים משרדים להשכרה בירושלים ולהם מספר יתרונות קריטיים במיוחד להצלחת העסק והקשר עם הלקוחות. בשנים האחרונות, פועלת ירושלים למען הגדלת היצע העבודה והאפשרויות לעסקים במגוון גדלים עבור תושבי העיר וסביבתה ע"י הקמה של אזורי תעסוקה חדשים ברחבי העיר.

 

הכירו את האזורים הטובים ביותר להשכרת משרד פרטי בירושלים:

פארק ההייטק הר חוצבים – פארק הייטק שהוקדם בתחילת שנות ה-70 שמאז התפתח ומושך אליו עובדים מכל אזור המרכז. הר חוצבים מרכז מספר רב של חברות מובחרות מעולם ההיי טק הישראלי ומשמש כבית לחברות מכל הגדלים, סטארט אפים בתחילת דרכם ועסקים קטנים וביתיים.

פארק ההייטק גבעת רם – פארק הייטק עתידי שיוקם בגבעת רם כחלק מפרויקט משותף עם האוניברסיטה העברית שבירושלים. פארק ההייטק צפוי להעניק לעסקים רבים מאזור המרכז וירושלים בפרט את האופציה למינוף העסקי שלהם באמצעות תשתיות רבות שיוצעו במקום ולקחת חלק מבירת ההייטק החדשה של ישראל.

מתחם העסקים והמסחר גבעת שאול – אחד מאזורי העסקים והמסחר החדשנים ביותר בירושלים עם גישה לצירי תנועה מרכזיים ומתקדמים לכל חלקי ירושלים. אזור זה מהווה מוקדם לעסקים הגדולים והחזקים בירושלים ובארץ כולה. עם התפתחותה של הרכבת הקלה בעיר, תקום תחנת גבעת שאול בסמוך למתחם העסקים.

אזור התעשייה תלפיות – מתחם התעשייה, התעסוקה והמסחר הגדול ביותר בדרום ירושלים המשתרע על שטח של כ-50 דונם. אזור התעשייה תלפיות נמצא בסמוך לכמה מן השכונות החזקות ביותר בירושלים כמו קטמון הישנה, בקעה, המושבה הגרמית ואזורים נוספים בעיר. באזור זה צפוי להשתלב קו הרכב הקלה בעתיד הקרוב ובכך יהפוך לאזור תעשייה ומסחר הנגיש לכל חלקי העיר וצירי תנועה משמעותיים מחוץ לה.

מתחם המסחר מלחה – מתחם המסחר מלחה הוא אחד מבין המקומות המתויירים ביותר ברחבי העיר בשל קרבתו לנקודות מפתח בעיר, קו הרכבת הקלה ועיצובו הייחודי. מתחם זה הכולל גם את קניון מלחה המוכר ברחבי עיר ומביא אליו גם לקוחות מכל הארץ, הפך עם השנים לאחד הקניונים המבוקשים והמצליחים ביותר בארץ.

אזור התעשייה עטרות – אזור השוכן בחלקה הצפוני של העיר ירושלים ובו מעל ל- 160 מפעלים מצליחים ממגוון תחומים. לאחרונה הוחלט להרחיב את שטח אזור התעשייה זה במספר רב של דונמים, מה שיאפשר גדילה במספר המפעלים באזור והוספה של מרכז מסחר ובילוי בשטח זה.

 

ירושלים נוף העיר
ירושלים נוף העיר
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
מטבעות
 5 אופציות הלוואה בטוחות

המשפחה מתרחבת? עומדים לפני רכישת רכב חדש? או סתם פתאום אתם נדרשים מיידית למזומנים? אתם נמצאים בחברה טובה. כל

הפחתת מס
3 תנאים להנחה בארנונה

לאחרונה אנו שומעים על יותר ויותר מקרים שבהם אנשים מגלים בדיעבד כי יכלו לקבל הנחה משמעותית בתשלום הארנונה. הדבר

רואת חשבון
מהי הצהרת הון?

היכרות עם מאפיינים שונים של דיווחים לרשות המיסים מבהירה את הייחודיות של הצהרת הון ואת החשיבות של התייעצות עם