נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתי צריך מנעולן

מנעול פרוצת

בין אם זה הבית או העסק שלך, להינעל מחוץ לנכס שלכם יכול להיות מאוד לא נוח ומלחיץ. מציאת מנעולן מהימן, שפנוי וזמין 24 שעות ביממה ושתוכלו להתקשר אליו כשאתם זקוקים לו, יעניקו לכם הרבה שקט נפשי.

בדיוק כמו שהשם מרמז, מנעולנים הם אנשי מקצוע שהוכשרו לעבוד עם מפתחות ומנעולים. הם יכולים להחליף מנעולים, לשכפל מפתחות ואפילו לשבור מנעול, מבלי לפגוע בפתח.

 

הנה כמה סיבות לשאלה המתבקשת, מתי צריך מנעולן?

איבוד מפתחות או גניבתם-

אחת הסיבות העיקריות לכך שאולי תצטרכו להתקשר למנעולן היא איבוד המפתחות לבית או לעסק שלכם. במצב כזה יתכן שאין לכם אפשרות אחרת אלא להתקשר למנעולן מקצועי, שיעזור לכם להשיג גישה. אם איבדת את המפתחות שלך או שמישהו גנב אותם, עליך לפנות מיד למנעולן מקצועי. מנעולן יפתח מחדש את המנעול או יחליף את המנעולים שלך ובנוסף יביא לכם מפתחות חדשים.

 

מפתחות שבורים-

עקב עייפות המתכת ושימוש קבוע, המפתחות שלכם בסופו של דבר יגיעו למצב של בלאי. אם המפתח נתקע בתוך המנעול, זאת בעיה שלא תוכלו לפתור בעצמכם משום שמאוד להסיר אותו. מנעולן הוא הפיתרון למצב זה. הוא יוכל לפתוח מחדש את המנעול, או לחתוך את המפתח או אפילו להחליף את המנעול, אם זה נחוץ.

 

מנעולים פגומים-

בדיוק כמו מפתחות, מנעולי דלת מועדים לבלאי. לאחר זמן מה הם יתבלו ואז לא יצליחו לעבוד כמו שצריך. כמו כן, עלול להיות מצב של פגיעה ישירה ומכוונת ע"י אנשים חיצוניים במנעול כמו ניסיון פריצה. לכן אם מישהו פגע במנעולים שלך בניסיון להשיג גישה לרכוש שלך, או שהם נשחקים לחלוטין בגלל בלאי, מנעולן יכול לעזור לך בבעיה.

 

ננעלתם בחוץ-

אחת הסיבות השכיחות ביותר לכך שתזדקקו למנעולן חירום, היא כאשר בטעות נעלתם את עצמכם מחוץ לבית. לא מעט מצבים בחיים יכולים להוביל לזה, לדוגמא אתם יוצאים לבדוק אם יש דואר, יוצאים לשבת בגינה או אפילו סתם שיחה עם השכנים. ואז אתם יוצאים ושוכחים לקחת את המפתחות שלכם, הדלת נסגרת ומנעול ננעל. במצבים כאלה בהם ננעלתם בחוץ מכל סיבה שהיא ואין לכם אופציה לגישה למפתח נוסף, הפיתרון היחיד הוא להתקשר למנעולן.

 

שדרוג אבטחת הבית-

במהלך השנים האחרונות העולם חווה התקדמויות טכנולוגיות רבות וביטחון הבית לא הושאר מאחור. נכון לעכשיו, עומדות בפניכם אפשרויות רבות בכל הנוגע למנגנון הכניסה לבית. במקום להשתמש במנעולים מסורתיים, תוכלו לבחור בכניסה ללא מפתח, אשר תהפוך את המקום שלכם לבטוח עוד יותר. אם תרצו לשדרג את אבטחת הבית מנעולן הוא הבנאדם הנכון לרצון זה.

לסיכום, קיימות מגוון סיבות למתי להזמין מנעולן רובן קשורות למצבים בהם אתם נתקעים, אנחנו ממליצים לכם על מנעולן מומלץ ויטלי המנעולן, במידה ונתקעתם.

 

פריצה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
צרעה על ענף עץ
הדברת צרעות במרכז

הצרעות נחשבות למעופפים מזיקים ביותר. מדובר בחיה שאמורה לעזור לגינה מאחר והיא ניזונה מחרקים המזיקים לעצים ולגינה. אך למעשה

רהיט ישיבה
ניקיון ספות מקצועי

הגעתם למצב ששכחתם מה הצבע המקורי של הספה שלכם? הילדים כיסו אותה בכתמים? זה הזמן לחפש את חברת הניקיון