נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתכננים אירוע ערב או בוקר? אלו דוכני האוכל שיכולים להתאים לכם

מתכננים אירוע ערב או בוקר_ אלו דוכני האוכל שיכולים להתאים לכם

בתכנון של אירוע, אחד הדברים הכי חשובים הוא לדאוג לאוכל מתאים לאירוע. האוכל תופס חלק מרכזי באירוע, ולא פעם מה שאנשים זוכרים מאירוע זה דווקא את האוכל שהיה בו. כל זה אומר שבבחירת האוכל אתם צריכים להשקיע מחשבה רבה. במקום ללכת על אוכל גנרי, אנחנו מציעים לכם להזמין דוכני מזון לאירוע. כאן נעזור לכם להבין למה זו הבחירה הנכונה.

 

דוכני מזון לאירוע

דוכני מזון הם למעשה פוד טראק לאירועים. האורחים באירוע יוכלו לגשת לדוכנים וכל אחד יקבל את האוכל האהוב עליו. לדוכני מזון לאירועים יש שני יתרונות מרכזיים. היתרון הראשון זה האיכות של האוכל. האוכל כולו מוכן במקום האירוע מול העיניים של החוגגים, כך שמבחינת איכות אתם מסודרים. בנוסף, הדוכנים הללו מציעים מזון שכולם אוהבים כך שאף אחד לא יישאר רעב.

 

דוכן פיצה

האפשרות הראשונה עליה נדבר היא דוכן פיצה. פיצה היא אחד המאכלים הכי אהובים בישראל, ואין סיבה שגם באירוע שלכם לא תהיה פיצה מפנקת. אם חשבתם שכדי שזה יקרה אתם צריכים למצוא פיצרייה שתספק לכם משלוח, הדוכן הזה פותר את הבעיה. צוות הדוכן יגיע עם כל המוצרים הנדרשים, יפעיל תנורים רבי עוצמה ובזו אחר זו הפיצות תצאנה מהתנור לפי ההזמנה של החוגגים.

 

דוכן שווארמה

אחד המאכלים הכי אהובים על ישראלים זו שווארמה, אולם למרבה הצער כדי להכין שווארמה יש צורך בציוד מוכן שאין לכולנו בבית. הפתרון לזה הוא פשוט להזמין דוכן שווארמה לאירוע. צוות הדוכן יגיע כמה שעות לפני האירוע, יקים את הדוכן וכמובן יתלה את הבשר על גלגל השווארמה. ברגע שהאירוע יתחיל כל אחד מהאורחים יוכל לגשת לדוכן ולהכין לעצמו את מנת השווארמה הכי מפנקת שאפשר.

 

שולחן שוק

שולחן שוק הוא דוכן אוכל שמהווה אטרקציה בפני עצמה. בניגוד לדוכנים האחרים שעליהם דברנו, שולחן שוק מעניק מראה ייחודי לאירוע. מדובר על שולחן שעליו יש מגוון רחב של סוגי אוכל, וכולם מסודרים בצורה כזו שמושכת את העין ומזכירה את הדוכנים הצבעוניים בשוק. כל אחד מהאורחים יוכל לגשת לשולחן ולמעשה להכין לעצמו צלחת עם מיטב המאכלים שיש על גבי השולחן.

 

דוכן פלאפל

הדוכן האחרון עליו נדבר הוא דוכן פלאפל. דוכן פלאפל מאפשר לכל אחד מהאורחים באירוע לקבל את האוכל האהוב ביותר על הישראלים. הפלאפל עצמו מוכן במקום, וכך מנת הפלאפל שאותה תקבלו תהיה חמה וטרייה. התוספות שיהיו בדוכן נתונות לבחירה שלכם, כך שאם חשוב לכם שבאירוע תהיינה מנות פלאפל, זה בדיוק הדוכן שאתם צריכים.

 

לסיכום

אחד הדברים הכי חשובים בכל אירוע זה סוג האוכל שיוגש בו. אם אתם מחפשים רעיון לאוכל באירוע, דוכני מזון יכולים להיות רעיון נהדר. כאן קיבלתם סקירה על מספר דוכני מזון שיכולים להתאים לכל אירוע.

דוכן פלאפל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוֹסֵם
כמה עולה קוסם?

קוסמים מבדרים את הקהל במשך מאות שנים, וההופעות שלהם ממשיכות לרתק ולהדהים אנשים מכל הגילאים. בין אם אתם מתכננים