נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

נזילה מהכיור – מה לעשות?

נזילה ראשית

נכנסתם לחדר הרחצה או למטבח (או לכל חדר אחר בו יש כיור), וגיליתם שלולית מים מסביב לכיור? כנראה שמדובר בנזילה, ושצריך לטפל בה בהקדם. מה צריך לעשות? האם לנסות ולבצע את התיקון בצורה עצמאית, או שמא יש להזמין בעל מקצוע שיתקן את התקלה?

.

תיקון עצמאי או על ידי איש מקצוע?

אם כבר יצא לכם לתקן נזילה מהכיור בעבר, ואתם יודעים כיצד לעשות זאת בצורה עצמאית ובטוחה (ואף יש לכם את החלקים שדרושים לתיקון) – תוכלו לתקן את הנזילה לבדכם.

אם הנזילה נוצרת באזור הארון שמתחת לכיור, במרבית המקרים יהיה מדובר בבעיה בברז הניל (שהוא ברז שתפקידו לשלוט ולווסת את אספקת המים מהצנרת עד אליו). ייתכן שהבעיה נוצרה בעקבות שחיקה של גומיית האטם של ברז הניל (ואז יש להחליף את הגומייה), או בברז הניל עצמו (ואז יש להחליף את הברז).

אם קראתם את תיאור הבעיה שגרמה לנזילה ואתם עדיין לא בטוחים מה לעשות, מומלץ להזמין אינסטלטור אליכם הביתה. האינסטלטור ידע לאתר בדיוק את מקור הבעיה, ולתקן אותה תוך זמן קצר וביעילות.

 

כיצד אפשר לדעת איזה בעל מקצוע להזמין?

במידה ואתם לא מכירים אינסטלטור שאתם סומכים עליו מספיק, תוכלו לערוך סקר שוק קטן באינטרנט. ראשית תבדקו אילו אינסטלטורים פועלים באזור המגורים שלכם, ולאחר מכן ניתן לברור מביניהם על סמך השירות שהם מציעים, מהירות ההגעה אליכם הביתה, וכמובן המחיר אותו הם גובים.

בטרם הזמנת האינסטלטור, ניתן אף לחפש עליו המלצות וחוות דעת ברחבי האינטרנט. ישנן קבוצות ייעודיות לחוות דעת על בעלי מקצוע שונים, שנמצאות בעיקר ברשתות החברתיות. אם אתם רוצים לקבל חוות דעת אמינה יותר, תוכלו לשאול בני משפחה וחברים – ייתכן שהם מכירים אינסטלטור מומלץ שפועל באזור המגורים שלכם.

 

אילו עוד נזילות ייתכנו בבית ומצריכות איש מקצוע על מנת לתקנן?

מקרה נוסף בו ישנה נזילה ממוצר חשמלי עשוי להיות בדוד המים שלכם. דוד המים הוא זה שאחראי על אספקת המים החמים למקלחת שלכם (ולברז בכיור) לאורך כל ימות השנה, ולכן חיוני לתקן תקלות שנוצרות בו במהירות האפשרית.

עקב הימצאות תמידית של מים בדוד, הוא בעל פוטנציאל תמידי לנזילות ממקורות שונים (על אף שדוד תקין לא אמור לנזול, עדיין צריך להיות במעקב אחר מצב הדוד). במידה ונוצרה נזילה מדוד המים, מומלץ מאוד להזמין טכנאי דודים מוסמך ומקצועי שיטפל בבעיה, ולא לנסות לתקן אותה בעצמכם.

דוד המים, בנוסף לכך שהוא מכיל מים – מכיל גם רכיבים חשמליים שונים. אי לכך, פוטנציאל הנזק שעלול להיגרם תוך תיקון עצמאי של הדוד הוא גדול מאוד, ועשוי להוות סכנת חיים של ממש. מומלץ לא לקחת את הסיכון, ולהזמין טכנאי מקצועי.

תוכלו להזמין טכנאי מקצועי ומיומן דרך האתר https://www.myim.co.il.

 

נזילה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
עצות ניקוי
טיפים והמלצות לניקוי שטיחים

לצד ההבדלים הרבים הקיימים בין שטיחים אותנטיים שנארגו בעבודת יד לבין שטיחים מודרניים שנוצרו בטכניקות חדשות ומתקדמות, ישנו מכנה

דלת
אילו סוגי מקלחונים קיימים

אם החלטתם על התקנת מקלחון חדש בביתכם, החלטתם על סוגי מקלחונים שונים, שביניהם תבחרו את המקלחון המושלם לחדר הרחצה