נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סוגי ברזים שטובים לשימוש יומיומי

ברזים ראשית

ברזים לכיורים בחדר הרחצה ובמטבח מגיעים בשפע של דגמים וסגנונות. ניתן לבחור אותם על פי העיצוב בשפע של גדלים, צורות וצבעים כך שיתאימו לצרכים שלכם. הברזים נחלקים למספר סוגים. המאמר יפרט אודות הסוגים שטובים לשימוש יומיומי.

 

ברזים קבועים בקיר

הברז הנפוץ ביותר במטבחים או בחדרי רחצה הוא הברז הקבוע. בהתקנה שלו מקבעים אותו על הקיר או השיש ולא ניתן להזיזו. זהו סוג שקיים במשך שנים רבות אך הוא מוכיח את עצמו. הוא משרת אותנו למשך שנים ללא תקלות ולכן נחשב לאמין. ניתן למצוא אותו בדגמים וסגנונות מגוונים ולהתאים אותו לעיצוב המטבח וחדר הרחצה.

 

איך שהברז מסתובב לו

כשמדובר בברז מסתובב מדובר בטכנולוגיה מתקדמת ושדרוג הברז הרגיל. ברזים מסוג זה מתאימים גם למטבח וגם לחדר הרחצה ונחשבים לפרקטיים. הפיה שלהם מסתובבת לצדדים וזה די נוח כאשר צריכים לשטוף כלי רחב כי ניתן לפנות את שטח הכיור. בנוסף באמצעות ברזים מסתובבים ניקיון הכיורים קל ופשוט יותר. ניתן למצוא אותם במגוון רחב, בדגמים ועיצובים רבים.

 

שולפים ושוטפים

הברזים היעילים ביותר לשימוש יומיומי הם הברזים הנשלפים. אלו ברזים מאוד מבוקשים כי הם נוחים וניקוי הכיורים בעזרתם הוא מהיר ויסודי. הפיה שלהם נשלפת ובעת השליפה יוצא צינור מהברז שניתן למתוח. כך מגיעים לכל הפינות בכיור ונהנים מניקיון ואיכות בזכות הצינור הגמיש. ניתן להשיג את הברזים הנשלפים במצבי זרימה שונים, לקבע אותם לקיר או לשיש ולקבל מינימום תקלות כשבוחרים בדגמים איכותיים.

 

לוחצים וחוסכים

ברז לחיצה מטרתו לחסוך מים ובאמצעותו ניתן להקציב כמות זרם מים קטנה. הוא מקובע לכיור או לקיר וההפעלה שלו נעשית באמצעות לחיצה על חלקו העליון. ברז מסוג זה נחשב ליעיל ונתקלים בו יותר במקומות ציבוריים אך ישנם אנשים רבים הרוכשים אותו לשימוש ביתי. בעת רכישתו חשוב לבחור בברז עם מנגנון איכותי ובדגם מתקדם.

 

ברזים למטבחים של אוהבי הבישול

מטבחים בסגנון מודרני שמאפשרים עיצוב נקי ופרקטי משלבים ברזים בסגנון תעשייתי במיוחד בבתים בהם אוהבים לבשל. העיצוב שלהם מאוד מרשים ואלגנטי. הם גבוהים ובעלי קפיץ מעוטר. ניתן לשלוף אותם בקלות והם בעלי שני מצבי זרימה המעניקים נוחות ויעילות. הברזים הללו אמינים ומגיעים במספר דגמים לבחירה.

 

ברזים מעוצבים

בין אם אלו ברזים מקובעים ובין אם מסתובבים או נשלפים, הברזים צריכים לספק נוחות ולהיות מעוצבים בהתאם לסגנון המטבח או חדר הרחצה. יש לתכנן את סוג הברז בהתאם לסוג הכיור, לגודלו ולשטח המקום שלו. העיצוב צריך להיות בקו אחד עם עיצוב וסגנון המטבח או חדר הרחצה גם אם זהו עיצוב קלאסי וגם אם העיצוב מודרני או כפרי. חשוב להזמין אינסטלטור מקצועי שיתקין את הברזים וייתן אחריות על העבודה. אינסטלטורים עם אחריות הגרים באזור מגוריכם יהיו זמינים יותר במקרה של תקלות בין אם אלו אינסטלטורים בבאר שבע ובין אם הם מערים אחרות בארץ.

ברזים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
צרעה על ענף עץ
הדברת צרעות במרכז

הצרעות נחשבות למעופפים מזיקים ביותר. מדובר בחיה שאמורה לעזור לגינה מאחר והיא ניזונה מחרקים המזיקים לעצים ולגינה. אך למעשה

רהיט ישיבה
ניקיון ספות מקצועי

הגעתם למצב ששכחתם מה הצבע המקורי של הספה שלכם? הילדים כיסו אותה בכתמים? זה הזמן לחפש את חברת הניקיון