נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה התייעצות עם עורך דין הוצאה לפועל במרכז?

עורך דין

משבר הקורונה ללא ספק עשה שמות בחייהם של רבים בישראל. חוסר היציבות, בעיקר הכלכלית, הביאה אנשים רבים לכדי התמודדות עם גורמי הוצאה לפועל, שההליך מולם הוא ללא ספק מורכב, לא נעים ולעיתים מייאש. התמודדות זו אינה מלאכה פשוטה עבור רבים, ובמקרים רבים יש להיוועץ בגורם מקצועי מנוסה, כמו עורך דין הוצאה לפועל.

 

מטרתו של עורך דין הוצאה לפועל

השאיפה של כל אדם המצוי בחובות משמעותיים עד כדי התערבות של לשכת הוצאה לפועל, היא סיום ההליך במהירות וביעילות האפשרית. האדם מצד אחד, מחויב לשלם את חובו, ומצד שני גם להסיר מעליו את נטל הסנקציות שקיום החוב שלו הביא עליו. כאן נכנס לתמונה עורך דין הוצאה לפועל, שמטרתו לתווך בין הצדדים המעורבים ולמצוא את הפתרון שייטיב עם שניהם.

הוא בר סמכא בכל הנוגע לדיני הוצאה לפועל וביכולתו לפתוח דף חדש עבור החייב. אך מחיר עבודתו משתנה בהתאם לתחנות השונות בהליך אל מול ההוצאה לפועל, ועל זאת נרחיב כעת.

 

ייעוץ ראשוני

משרדים רבים של עורכי דין הוצאה לפועל, מציעים עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלהם ייעוץ ראשוני ללא עלות. במיוחד כאשר מדובר באנשים בעלי חובות כבדים שהביא אותם אל מצב של נקיטת הליכי הוצאה לפועל נגדם, עורכי הדין מבקשים להבין את התמונה הגדולה מבלי לגבות תשלום על הייעוץ ההתחלתי, בטרם הם יכולים להעריך נכונה את מצבו של אותו חייב. אחרים שאכן גובים תשלום על הייעוץ הראשוני, עשויים לגבות סכום שנע בין 100-300 שקלים עבור הייעוץ המקצועי הראשון בעניינו של החייב.

 

שכר הטרחה- בהתאם לתיק

בטרם שוכרים את שירותיו של עורך דין הוצאה לפועל, חשוב לבצע חיפוש אודות שכר הטרחה המינימלי לעורכי דין בישראל, דרך אתר לשכת עורכי הדין. שכרו של עורך הדין יהיה לכל הפחות שכר הטרחה שנקבע על ידי הלשכה, והגורמים הנוספים שישפיעו על שכר הטרחה יהיו גובה התיק המדובר, מורכבות הסיטואציה אל מול ההוצאה לפועל וכמובן- שמו של משרד עורכי הדין שאת שירותיו שואפים לשכור. משרד שגובה שכר טרחה גבוה במיוחד הוא משרד שככל הנראה מסוגל לספק קבלות ומאחוריו עומדות הצלחות רבות בתחום.

 

עמלת מומחה ופעולות נוספות

עמלת עורך דין מומחה להוצאה לפועל תיגזר בהכרח מערך התביעה עצמה שנקבע בבית המשפט, בערך 10-15% מערך התביעה. כמו כן, ניתן לשכור את שירותיו של עורך דין לצורך מילוי המסמכים הנכון והגשת כתב תביעה, מה שעשוי לסכם את העבודה בעלות של מאות שקלים. ככל שהתביעה מורכבת יותר, שכר הטרחה יעלה, ועשוי להגיע לאלפי ועשרות אלפי שקלים.

לסיכומו של עניין, חשוב להבין את הערך המוסף של מעורבותו של עורך דין הוצאה לפועל בסוגיות רגישות ומורכבות כמו הליך זה, אך לבחור את המשרד שיספק את השירותים בהתאם ליכולת הכלכלית הקיימת ועל פי המלצות וקבלות בתחום.

עורך דין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
הוצאת דיבה מהשכנים
הוצאת דיבה מהשכנים

בעידן הנשלט על ידי מדיה חברתית ותקשורת מיידית, הפך קל מתמיד להפיץ שמועות והשמצות על אחרים, מעשה ההכפשה של

כך נבחר עו_ד פלילי
כך נבחר עו"ד פלילי

בין אם אתם הצד התובע ובין אם הצד הנתבע, הליך משפטי הוא נושא שאסור לזלזל בו. כשמדובר בהליך העוסק

ערעור על בוררות
מהו הליך ערעור על פסק בוררות?

בוררות היא שיטה פופולרית ליישוב סכסוכים אלטרנטיביים המציעה לצדדים דרך יעילה וחסויה יותר לפתור את המחלוקות שלהם מחוץ להליכים