נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך תדע שעורך הדין שלך עושה את העבודה כמו שצריך?

כפיר דיין ושותפים

בעקבות סיטואציות משפטיות שונות, אנחנו שוכרים את השירותים של עורכי דין שונים, המתמחים בתחומים מסוימים. עורכי הדין, בתור בעלי מקצוע מיומנים, שעברו הכשרה והסמכה, יכולים לתת לנו סיוע באמצעות כלים משפטיים, שאנו לא יודעים או מסוגלים להשתמש בהם. במאמר הבא נסביר כיצד אפשר לדעת שעורך הדין שלכם מבצע את העבודה שלו כמו שצריך.

 

סיוע מעורך דין

סיטואציות מסוימות בחיים, שעשויות להיראות לנו כבעלות אופי מסוים, נראות בפני החוק והרשויות השונות בתור סיטואציות משפטיות. סיטוצאיות כאלו מצריכות סיוע של אנשי מקצוע מיומנים, המתמחים בתחומים משפטיים שונים. אנשי המקצוע הללו הם עורכי דין. עורכי הדין מסוגלים לתת לנו סיוע ממשי בסיטואציות שונות בעלות אופי משפטי, באמצעות ההכשרה והניסיון שלהם. עוד על כך תוכלו לקרוא באתר של אימבר גולן פרטוש.

 

פעולות שמבצע עורך הדין

דמותו של עורך הדין מתקשרת לנו באופן כמעט טבעי עם בתי המשפט. אכן, עורכי דין נותנים ייצוג ללקוחות שלהם בין כותלי בית המשפט, אך לא רק. עורכי דין נותנים עוד שירותים מגוונים. הם מסייעים בכל מה שקשור לצוואות, מעניקים ייעוץ משפטי, עורכים הסכמים ומנהלים משא ומתן בשם הלקוחות שלהם.

 

האם עורך הדין שלך עושה את העבודה כמו שצריך?

מראש, אנחנו שוכרים את שירותיו של עורך דין מכיוון שאנחנו, בתור אזרחים שאין להם בדרך כלל בקיאות משפטית וידע משפטי מספק, מבינים שהוא זה שיכול לתת לנו סיוע מקצועי אמיתי ובעל ערך. זה לא אומר שתמיד עבודתו תהיה נכונה ומדויקת.

 

שמירה על קשר עם עורך הדין

כדי לדעת אם עורך הדין עושה את העבודה שלו כמו שצריך, חשוב לשמור איתו על קשר. דרך שמירה על קשר תוכלו לזהות האם וכמה מאמץ משקיע עורך הדין בעבור המקרה שבשבילו שכרתם אותו.

 

מעקב אחר המצב המשפטי שלכם

אם שכרתם עורך דין מסוים, שמנסה לעזור לכם מול רשות מסוימת או מול חברת ביטוח לדוגמא, אתם יכולים לפנות אל עורך הדין שלכם אחת לתקופה מסוימת, כדי לקבל ממנו תמונת מצב ולהבין כיצד מתקדם העניין המשפטי שלכם.

 

יצירת בקיאות

אחת הסיבות העיקריות שבגינן אנחנו לא באמת יודעים באיזה אופן מתנהל עורך הדין שלנו, היא חוסר בקיאות. הרי מראש אנחנו משתמשים בעורך דין עקב סיבה זאת. לכן, כדי שתוכלו להבין את המצב המשפטי שלכם בצורה טובה יותר, מוטב ליצור בקיאות בתחום הרלוונטי אליכם על ידי קריאת חוקים רלוונטיים למשל.

 

התפתחויות משפטיות

הליכים משפטיים שונים כוללים התפתחויות שונות. לפי אותן התפתחויות, ניתן להבין האם עורך הדין שלכם עשה עבודה טובה וההליך מתקדם בצורה חיובית כלפיכם, או האם עורך הדין עשה עבודה לא טובה, וההליך מתקדם בצורה שאינה מטיבה איתכם.

כפיר דיין ושותפים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
הוצאת דיבה מהשכנים
הוצאת דיבה מהשכנים

בעידן הנשלט על ידי מדיה חברתית ותקשורת מיידית, הפך קל מתמיד להפיץ שמועות והשמצות על אחרים, מעשה ההכפשה של

כך נבחר עו_ד פלילי
כך נבחר עו"ד פלילי

בין אם אתם הצד התובע ובין אם הצד הנתבע, הליך משפטי הוא נושא שאסור לזלזל בו. כשמדובר בהליך העוסק

ערעור על בוררות
מהו הליך ערעור על פסק בוררות?

בוררות היא שיטה פופולרית ליישוב סכסוכים אלטרנטיביים המציעה לצדדים דרך יעילה וחסויה יותר לפתור את המחלוקות שלהם מחוץ להליכים