נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה התייעצות עם עורך דין חדלות פירעון מומלץ?

עורך דין חדלות פירעון

הליך חדלות פירעון הוא הליך מורכב שרוב מוחלט של אזרחי המדינה איננם יודעים כיצד להתנהל בעת משבר שכזה. לכן ישנה חשיבות ממשית לכך שעורך דין מוסמך ילווה את התהליך. באופן טבעי יגבה בעבור כך תשלום, על פי הסכם מסודר.

 

חדלות פירעון יש מה לעשות

תהליך של חדלות פירעון איננו הליך פשוט כלל ועיקר. זוהי סיטואציה שהאדם הסביר יעשה מאמץ גדול על מנת להימנע ממנה. עם זאת, ישנם מקרים שבהם נסיבות החיים ואירועים שונים הביאו לא מעטים אל מצב של חדלות פירעון. התהליך הנדרש על מנת להתמודד הוא לא פשוט וההשפעות שלו יכולות ללוות חייבים למשך שנים ארוכות.

מנגד חשוב להבהיר, הליך של חדלות פירעון הוא הליך הבא לספק יצירת דרך מוצא ממצב של חובות גדולים אל אפשרות של חיים שגרתיים ורגילים עבור החייב. על מנת לצלח את התהליך הזה בצורה טובה ומבוקרת, יש להיעזר בשירותיו של עורך דין אשר יש לו את הידע הנדרש והיכולת ללוות ולסייע לחייב בתהליך המורכב. עורך דין חדלות פירעון מומלץ – אורי גילת מלווה ומייעץ חייבים בהליכי הסדר חוב.

הליך חדלות פירעון

 

 להביט למציאות בעיניים

התהליך אותו נדרש אדם לעבור בעת הליכי חדלות פירעון אינם קלים כלל ועיקר. יש בהם קושי רב, התמודדות לא פשוטה עם הסביבה הקרובה, חברים בני משפחה ואחרים, אם זאת ההליך עצמו הוא מכשיר המסייע לחייב לחזור אל החיים הרגילים וכך יש לראות זאת.

חוקי חדלות הפירעון החדשים באים מתוך מטרה לסייע לחייבים ולהחזיר אותם למסלול הנכון. ההליך עצמו הוא מורכב ודורש ליווי מקצועי על מנת לא לבצע טעויות מיותרות בזמן שהמצב קשה גם כך. לכן סיוע וליווי של עורך דין הוא מתבקש. למידע והכוונה נוספים, ניתן לפנות אל עורך דין חדלות פירעון מומלץ – אורי גילת.

 

מהם תפקידיו של עו"ד בתהליך

כאשר עורך דין נכנס אל עובי הקורה הוא יבקש לדעת את כלל הפרטים ואת המצב של החייב. במהלך החקירה יבקש עורך הדין לקבל תמונה מלאה של המקרה ומה נעשה בתיק עד כה, זאת על ידי בדיקה של הנושאים הבאים?

  • האם החייב נמצא במצב של חדלות פירעון?
  • האם יש נגדו צו כינוס?
  • האם הליך חדלות הפירעון כולל בתוכו פירוק חברה?
  • האם יש סיכוי לקבל צו הפטר?

 

מעבר לכל זאת, עורך הדין יברר את כלל הנסיבות והדרכים הקיימות למציאת פתרון. בנוסף לכך עורך הדין יפעל בצורה הטובה ביותר על מנת להגיש את הבקשות הנכונות וכן מה נדרש בכדי לדלג מעל משוכות שתמיד צצות לאורך הדרך. אבל מלבד בירור הנסיבות והדרכים המתאימות ביותר לפתרון, עורך הדין שלכם גם יודע כיצד להגיש את הבקשה, מה דרוש כדי שהתהליך יצליח וכיצד להתגבר על מכשולים צפויים לאורך הדרך.

תהליך של חדלות פירעון

 

 מה השכר המקובל לעורך הדין

שכר טרחה של עורך דין חדלות פירעון מתחלק בעיקרו לשני סוגים של חיובים:

  1. חיוב בגין פעולות ובתוכן הגשת בקשות עיכוב, כתבי הגנה, ייצוג בבית המשפט ועוד. בעבור פעולות אלו השכר המקובל נע בין 10% – 15% מערכה של התביעה כולה. ייתכן שלחלק מהפעולות יהיה מחיר אחר בהתאם לסגירה שלכם מראש מול עורך הדין.
  2. חיוב בגין יעוץ – מקובל כיום שעבור שעות ייעוץ יגבה עורך הדין סכום הינוע בין 150 – 450 ₪ עבור כל שעת ייעוץ.

 

כמו בתחומים אחרים, גם כאן יכול להיות פער מחירים. חשוב לבצע בדיקה והשוואה בין מספר הצעות ובעלי מקצוע.

תפקידים של עורך דין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין חדלות פירעון