נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מפגישת ייעוץ ועד זכייה ופיצויים – איך בוחרים עו"ד מתאים?

מפגישת ייעוץ ועד זכייה ופיצויים

תביעות פיצויים הופכות לנפוצות יותר ויותר בשנים האחרונות במדינת ישראל. הסיבה לכך טמונה בעיקר בציבור עצמו, שהופך להרבה יותר מודע בכל הקשור לזכויות השונות שלו. במקרים רבים בהם נגרם נזק לאדם במדינת ישראל, הוא יכול לתבוע פיצויים לפחות מגוף אחד, אם לא יותר. כדי לתבוע פיצויים בצורה הטובה ביותר, מומלץ להסתייע בשירותיו של עורך דין מיומן ומנוסה. איך בוחרים עו"ד מתאים? הנה השלבים השונים.

 

לפני פגישת הייעוץ

תאונת דרכים? אבחון של מחלה רצינית? פגיעה בעבודה? נזק שאירע בעקבות טיפול רפואי לקוי? על כל המקרים הללו ועל עוד מקרים רבים, תוכלו להגיש תביעת פיצויים. תביעות הפיצויים הללו מוגשות בעקבות חוקים שונים שחוקקה הכנסת, והם מאפשרים לאנשים שנפגעו לקבל סכומים כספיים משמעותיים, שיכולים לסייע להם להתמודד עם הנזק שנגרם להם. בקרו באתר פיצויים וקראו עוד על התביעות הללו.

אנשים רבים שמגישים תביעות פיצויים מסתייעים בעורך דין, ולא סתם – עורך הדין הוא איש המקצוע מעולם המשפט שיכול לסייע לנו בהגשת התביעה. עורך דין טוב יותר יאפשר לנו לקבל פיצויים גבוהים יותר. כדי לבחור עורך דין טוב מומלץ לקבוע קודם כל פגישת ייעוץ, אך גם לפני זה תוכלו להעלות את הסיכויים שלכם לבחירת עורך דין טוב: חפשו עורך דין עם ניסיון וכזה שלקוחות העבר שלו ממליצים עליו בחום.

 

קביעת פגישת ייעוץ עם עורך הדין

כשמחפשים עורך דין להגשת תביעת פיצויים ובכלל, פגישת ייעוץ היא חלק כמעט בלתי נפרד מהליך החיפוש. בפגישת הייעוץ אתם רואים לראשונה את עורך הדין ומסוגלים להתרשם ממנו. אומנם אין לכם את הידע המשפטי ככל הנראה כדי להבין עד כמה עורך הדין שמולכם הוא מקצוען, אך תוכלו לנצל את הפגישה לדברים אחרים.

בפגישה עצמה, תוכלו לתאם את הציפיות שלכם מעורך הדין ולהבין האם קו המחשבה שלו בנוגע לאירוע שקרה לכם ובגינו אתם רוצים לתבוע פיצויים הוא זהה. כמו כן, תוכלו להבין האם עורך הדין שמולכם הוא אדם שתוכלו לעבוד איתו. בפגישת הייעוץ, עורך הדין יבחן את המקרה שלכם וימליץ לכם בצורה ספציפית על הגשת תביעה או על ביצוע פעולות אחרות.

 

שיקולים כלכליים

שיקול נוסף בבחירת עורך דין הוא השיקול הכלכלי. לרוב, עורך דין עם מחירים גבוהים יהיה עורך דין מנוסה יותר ועם הצלחות. עורכי דין שמתמחרים את עצמם בזול הם ככל הנראה עורכי דין צעירים, שמחפשים דריסות רגל בתחום.

 

לא לוותר על בחירת עו"ד

הדבר הקל ביותר שניתן לעשות הוא פשוט למצוא עורך דין ולהגיש באמצעותו את התביעה. חשוב לזכור שככל שעורך הדין שלכם טוב יותר, כך הסיכויים המשפטיים שלכם לקבלת פיצויים מקסימליים גוברים. אל תוותרו על בחירת עורך דין קפדנית.

מפגישת ייעוץ ועד זכייה ופיצויים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
הוצאת דיבה מהשכנים
הוצאת דיבה מהשכנים

בעידן הנשלט על ידי מדיה חברתית ותקשורת מיידית, הפך קל מתמיד להפיץ שמועות והשמצות על אחרים, מעשה ההכפשה של

כך נבחר עו_ד פלילי
כך נבחר עו"ד פלילי

בין אם אתם הצד התובע ובין אם הצד הנתבע, הליך משפטי הוא נושא שאסור לזלזל בו. כשמדובר בהליך העוסק

ערעור על בוררות
מהו הליך ערעור על פסק בוררות?

בוררות היא שיטה פופולרית ליישוב סכסוכים אלטרנטיביים המציעה לצדדים דרך יעילה וחסויה יותר לפתור את המחלוקות שלהם מחוץ להליכים