נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חושבים על הילדים : פרויקט הדיור לדור העתיד

בית ומפתחות

כשזה מגיע לנושא של השקעות בנדל"ן כל משקיע לא חושב רק על עצמו, השקעה כזאת באה בכדי לחשוב גם על דור העתיד שלנו.

אבל רגע אחד לפני שעושים השקעה בנדל"ן, לוקחים בחשבון המון שיקולים, זה יכול להיות שיקולים של תשואה, שבתוך התשואה אנו חושבים לא רק על התשואה החודשית או השנתית שהנכס מניב לנו, אלא אנו חושבים על התשואה שיש בעליית המחיר של הנכס.

בכדי שנכס יעלה בתשואה טובה מבחינת שווי נכס, הדבר החשוב ביותר הוא המיקום של הנכס, בנדל"ן המרכיב החשוב והעיקרי ביותר הוא המיקום הגאוגרפי, שהמיקום הזה צריך להיות אסטרטגי, בנוסף למיקום האסטרטגי ככל שהמיקום בעל יותר אופציות ואפשרויות הוא גורר איתו גם ביקוש יותר גבוה, הביקוש הגבוה הזה הוא המתכון הבטוח להשקעה בטוחה.

 

המקומות המובילים להשקעה בנדל"ן ולרכישת דירה

בראש הרשימה של המקומות המובילים להשקעה עומדת לא אחרת מאשר דורות עלית, יישוב חרדי במרחק של 15 דקות בלבד ממרכז גוש דן.

דורות עלית היא יישוב מתפתח וחדש מזרחית לגוש דן ומיועד לקהילה החרדית, רוצים לדעת על היתרונות של דורות עלית, ולהבין עד כמה מדובר במקום אסטרטגי ומיוחד, יכולים לקרוא את הכתבה באתר חדרי חרדים שגם בו תמצאו המון המלצות רבות למה כדאי לעבור לגור דווקא בדורות עלית.

מוזמנים לקרוא עוד ולעבור לכתבה באתר חדרי חרדים ולהבין עד כמה המקום של דורות עלית הוא אחד האסטרטגים והטובים ביותר בישראל.

 

חושבים על הילדים

למה כל כך חשוב לילד איפה הוא נמצא ? למה בכלל זה צריך לעניין אותנו ההורים ?

הרי מצד אחד מערכת החינוך בכל הארץ מלמדת את אותו החומר בדיוק, יש מערכת קבועה, ואחרי הכל מדובר סך הכל בילדים, אז למה צריך לשנות בכלל איפה הילד גודל.

אז בואו לרגע ונחשוב על הילדים, הילד שנמצא ביישוב חילוני והבית הוא חרדי, הילד נחשף לדברים שהוא לא רגיל אליהם, הוא נחשף למציאות קצת שונה, המנהגים, המסורת ואפילו הסלנג והדיבור של הקהל החרדי שונים מאוד מאשר אצל החילונים.

לכן, שאתם מגיעים לדורות עלית אתם יכולים להיות שכל היישוב הוא חרדי, הילד נמצא סביב קהילה חרדית שעובדת ופועלת בדיוק לפי המנהגים והדרכים המקובלות של הקהל היהודי חרדי.

 

חיי החברה של הילדים

ביישובים קטנים ידוע שחיי החברה הם הרבה יותר קרובים, כל הקשרים החברתיים שנוצרים ביישובים קטנים אלו הם קשרים יותר הדוקים וחזקים, בזכות המיקום הקטן נוצרים חיבורים יותר קרובים.

הילד לומד ורוכש מיומנות חברתיות ואינטראקציות שיוכלו לעודד אותו ולפתח אותו להמשך העתיד שלו, בשונה מחיים של עיר שבה יש קהל הרבה יותר גדול והקשרים שנוצרים בין אנשים אלו קשרים לא קרובים והדוקים כמו שיש בקהילות קטנות.

השקעה לטווח ארוך
השקעה לטווח ארוך
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
מטבעות
 5 אופציות הלוואה בטוחות

המשפחה מתרחבת? עומדים לפני רכישת רכב חדש? או סתם פתאום אתם נדרשים מיידית למזומנים? אתם נמצאים בחברה טובה. כל

הפחתת מס
3 תנאים להנחה בארנונה

לאחרונה אנו שומעים על יותר ויותר מקרים שבהם אנשים מגלים בדיעבד כי יכלו לקבל הנחה משמעותית בתשלום הארנונה. הדבר

רואת חשבון
מהי הצהרת הון?

היכרות עם מאפיינים שונים של דיווחים לרשות המיסים מבהירה את הייחודיות של הצהרת הון ואת החשיבות של התייעצות עם