נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

פרו פלאן או פריסקיז? מה חתולים מעדיפים

צלחת עם אוכל

חתולינו האהובים הם כמו ילדינו, ולכן אנחנו מעוניינים להעניק להם את הטיפול הטוב ביותר שניתן. אז מה ניתן להם לאכול, פריסקיז, פרו פלאן או סוגי מזון חתולים אחר? בואו נדבר מזון חתולים שגורם לכולנו לעשות מייאו.

מה ניתן לחתולים היקרים שלנו, קופסאות שימורים? אולי סוג מזון אחר? בין אם אתם מחליטים לפנק את החתולים בקופסאות פריסקיז או בסוג מזון חתולים אחר, זכרו תמיד לוודא שאתם מספקים לחתול שלכם את התזונה הטובה ביותר. מדוע? מאוד פשוט. שימו לב, שמזונות שאינם איכותיים עשויים להוביל בעתיד להסתבכות בריאותית אצל החתול. מתי זה יקרה? לרוב, במהלך הזקנה. כאשר החתול צעיר, הוא לא תמיד יפגין סממנים שליליים למזון לא איכותי. עם הזמן, הכבד עשוי להינזק, מערכת העיכול ועוד.

 

האם מזון חתולים לא איכותי מסוכן לחתול?

למעשה, מזון חתולים איכותי עשוי להוביל לכך שהחתול יזדקן בנחת, ולא כאשר הוא סובל מבעיות בריאותיות כאלו ואחרות. מזון איכותי כמו פריסקיז, הוא מזון אשר נועד לשמור על גופו של החתול שלכם חזק, מהיר ויציב.

עם מזון חתולים איכותי החתול יישאר אתלט מצטיין, בדיוק כמו שהטבע תכנן אותו. ואפרופו בריאות וגם השמנת יתר אצל חתולים, יש לזכור תמיד שבעוד שאולי חתול שמן ייראה לנו חמוד, חתולים לא אמורים להיות שמנים.

מזון לבעלי חיים
מזון לבעלי חיים

 

מזון דיאטטי לחתולים שמנמנים

בעיית השמנה אצל חתול עשויה להוביל גם היא לבעיות רפואיות שונות, כמו למשל כולסטרול ולחץ דם. ישנם אנשים רבים אשר מעדיפים לפנק את כלביהם וחתוליהם במזון פרו פלאן, אשר נחשב גם הוא מזון בעלי חיים מאוד איכותי.

פרו פלאן לכלבים וחתולים הוא מזון אשר מגיע בטעימות גבוהה, מה שמשאיר את הצלחת של הכלב והחתול ריקה בד"כ. כמובן שבמידה והכלב או החתול אינם מבסוטים על המזון, תמיד ניתן לבדוק אופציית החלפה בשק מזון אחר (בדרך כלל לא קיימת בעיה להחזיר שק מזון פתוח).

 

לא לתת לכלבים והחתולים אוכל ביתי?

ישנם לא מעט אנשים אשר אוהבים "לפנק" את הכלבים והחתולים במטעמים ביתיים. לעיתים, מטעמים מתובלים גם. שימו לב, מזונות של אנשים לפעמים עשויים להוביל לכשלים בריאותיים חמורים מאוד אצל כלבים וחתולים.

כאשר כלבכם או החתול ניזונים ממזונות המותאמים להם, הם פחות יצטרכו ניקוי שיניים בעתיד, פחות יסבלו מקשיים בריאותיים ועוד. חשוב מאוד לזכור, תבלינים עשויים להיות מאוד מסוכנים לכלבים וחתולים, גם פחמימות וסוגי מזונות נוספים, שאנחנו צורכים בדרך קבע. בכל מקרה, בין אם החלטתם לרכוש פריסקיז לחתולים או פרו פלאן לכלבים וחתולים, בחרתם בסוגי מזונות איכותיים. בעוד שחתול אחד יתאהב בפריסקיז בתוך שנייה אחת, חתול אחר יתאהב דווקא בפרו פלאן. אז מה חשוב? לבדוק את הצלחת של החתול והכלב לאחר שנותנים. רק אל תקראו לשוטר אם הם לא סיימו.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים