נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

פרחים ויין זה הכי מיושן – 3 מתנות שוות באמת לחגים

טיפול בעור

אז בכל שנה אתם נכנסים בדלת בערב החג, עם הפרחים והיין ביד ואמא אומרת תודה ומחייכת, אבל האם היא באמת שמחה? אולי היא שמחה לראות אתכם, אבל את אותו היין ואותם הפרחים היא קצת פחות שמחה לראות אם נהיה כנים אתכם.

הגיע הזמן שנצא מהקיבעון, נפרוש כנפיים ונראה שיש עולם שלם של מתנות שוות לחגים שם בחוץ. אז למה אנחנו מחכים? הנה 3 מארזי מתנה לחג שווים, שיהפכו את החג שלכם להרבה פחות בנאלי.

 

מה נשים רוצות?

לא אבל ברצינות, מה הן רוצות? בשיא הכנות, אנחנו די בטוחים שהן לא יודעות בעצמן. אך בשיא הרצינות, נשים לא רוצות יותר מידי. נשים רוצות שיקשיבו להן, יאהבו אותן ויטפחו אותן וכל מה שמעבר הוא רק בונוס. נשים רוצות שתראה להן שחשבת עליהן, לא על מתנה מגניבה, אלא עליהן באופן אישי וחשבת האם המתנה הזו תתאים במיוחד בשבילן.

מתנה שתראה שאתה מקשיב, שתראה שאתה מכיר אותן, שאתה יודע מה הן אוהבות ויודע מתי להביא להן את זה. אז מה בדיוק נשים אוהבות? הנה 3 דוגמאות מצוינות למתנה מושלמת לנשים.

 

Estee Lauder Small Wonders 4  מארז 8 בשמים אסתי לאודר

זה בטוח לא מפתיע אתכם, אבל נשים אוהבות בשמים! אבל כמה קשה זה לבחור בושם לאישה, לא רק כי אנחנו לא בטוחים מה היא אוהבת.. אלא כי לעולם לא נוכל לדעת איך הבושם ישתלב עם ריח הגוף שלה ואיך הוא יריח עליה. בגלל זה ובגלל עוד לא מעט סיבות, המארז הזה הוא לא פחות ממושלם כמתנה לחג.

במארז הזה ישנם לא פחות מ- 8 בשמים קטנים של אסתי לאודר שיוכלו לתת לה את האפשרות להתנסות בכולם ולבחור בעצמה את הבושם האהוב עליה. הגרסאות המוקטנות הללו של הבשמים המדהימים של אסתי לאודר נכנסים לכל תיק ואם אתם לא יודעים, תרשו לנו לחדש לכם: הדבר היחידי שנשים אוהבות יותר מבושם, זה בושם שנכנס לתיק.

 

Clinique Great Skin Everywhere Set – מארז לטיפוח העור של קליניק

אנחנו מבטיחים שאנחנו לא מנסים להקטין את הנשים האהובות שלכן, למרות שבחרנו עבורן רק מתנות שקשורות בטיפוח. אנחנו פשוט באמת יודעים שרוב הנשים נהנות מטיפוח העור, השיער והגוף שלהן ואין בזה כל רע.

המארז המושלם הזה של קליניק, יעניק לנשים האהובות שלכן את האפשרות לטפל בעור שלהן, בכל מקום ובכל זמן. במארז המדהים הזה תמצאו סבוני פנים וקרמים מיוחדים לפנים בגרסתם המוקטנת, שיכולה להיכנס בכל תיק רחצה של כל אחת מהן.

 

Moroccanoil Holiday 2022 KIT Repair של מרוקן אויל

כמה פעמים שמענו את הנשים האהובות שלנו מדברות על זה שהשיער פשוט לא מסתדר, הוא מתקרזל, הוא מתנפח ולפעמים? הוא פשוט מתעקש לא לשתף פעולה. כל אישה ובת יודעות שיש תכשירים עם שמן ארגן מרוקאי ויש תכשירים של החברה מרוקן אויל, שכן אין להשוות את האיכות המטורפת של החברה המצוינת הזו לכל מוצר אחר שיש בתוכו שמן ארגן מרוקאי.

המארז המדהים הזה כולל בתוכו שמפו, מרכך, שמן ואפילו סבון ידיים עם ריח משגע ואיכויות משקמות ברמה הכי גבוהה בעולם עיצוב השיער. את כל המארזים המושלמים האלה תוכלו לרכוש בלחיצת כפתור עכשיו באתר Glam42

בשמים לאודר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אופנה