נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ריבית פריים 2020 – כל מה שצריך לדעת

קופת חיסכון

אחרי שנים של זוגיות נהדרת והנאה מהזמן הזוגי שלכם, החלטתם להגדיל את הקן המשפחתי ולצרף אליו כמה גוזלים. בהתאם לזה, הייתם צריכים לצאת מדירת 2 החדרים שגרתם בה, ולעבור לבית גדול יותר, מכיל יותר ויותר מהכל – נוח יותר לכם ולילדים.

במקום לשלם שכר דירה לאורך שנים, בחרתם בדרך שבסוף התשלומים גם תשאיר לכם את הנכס, ולקחתם גם משכנתא שתוכל לסייע לכם לעמוד בסיפור הזה.

אם הסיטואציה הזו או דומה לה נשמעת לכם מוכרת ומעוררת בכם הזדהות, טוב שהגעתם למאמר שיעשה לכם סדר:

ריבית פריים 2020 – כל מה שצריך לדעת.

 

ריבית פריים 2020 – איך היא נקבעת?

ריבית פריים 2020 הולכת כמעט יד ביד עם הריבית הבין בנקאית. הריבית הבין בנקאית נקבעת אחת לחודש על ידי הבנק המרכזי, וריבית פריים 2020 היא אחת הנגזרות שלו. כל זאת הופך את ריבית פריים 2020 לתלויה בריבית של בנק ישראל.

 

ריבית פריים 2020 – לא הריבית של פעם ולא הריבית שתהיה

היות וריבית פריים היא עניין שמשתנה מרגע לרגע, ריבית פריים 2020 היא שונה מהריבית שהיתה והיא שונה גם מהריבית שתהיה. בשנת 2020 ריבית פריים עומדת על 1.75%, והיא עומדת כתוספת לריבית של בנק ישראל שמהווה 0.25% נוספים. אם אחוז הריבית של בנק ישראל יעלה, תעלה גם ריבית פריים 2020.

ריבית פריים חשובה מאוד עבור כל סוגי הלקוחות, אך במיוחד ללקוחות פרטיים, ולמה? כי יש לה השפעה ישירה על כל מיני מכשירים פיננסיים הקיימים במשק – שגם בו סוגי ההלוואות השונים קשורים גם הם לריבית פריים.

 

בקשה למשכנתא בריבית פריים 2020

משכנתא מסוג משכנתא בריבית פריים 2020 תהיה תלויה בגובה הריבית שבמשק. יוצא מצב שבו ככל שריבית פריים גבוהה יותר, בהתאם יהיו גבוהים יותר גם שיעורי התשלומים החודשיים שלכם, וכמו שאחד ועוד אחד שווה שתיים, גם כאן המשוואה היא פשוטה ביותר – ככל שהריבית גבוהה יותר והתשלומים החודשיים גבוהים יותר – כך המשכנתא יקרה יותר.

מה שחשוב לדעת כאן הוא שאם לוקחים את המשכנתא בתנאי ריבית פריים רייט, שהיא ריבית יחסית נמוכה כרגע, היא יכולה להיות סופר אטרקטיבית. למה? כי כאן המשוואה עובת בדיוק הפוך – הריבית נמוכה יותר, התשלומים נמוכים יותר ובהתאם – המשכנתא זולה יותר.

 

אפשרויות נוספות שחשוב להכיר

הבנקים השונים הפעילים במדינת ישראל מציעים כל מיני מסלולים למשכנתאות, ואחד מהם נקרא משכנתא פריים מינוס. במסלול זה הריבית נמוכה יותר מריבית פריים, ולכן רבים רואים בה אלטרנטיבה לא רעה בכלל. מה שכן, חשוב לזכור גם ששיעורי ריבית פריים משתנים כל הזמן, והיות ומדובר כאן על הלוואה שתלווה אתכם לעוד שנים ארוכות – יש כאן גם סיכון מסויים לתשלומים גבוהים יותר בעתיד.

 

האמת, זה מסובך לי מדי

אנחנו לגמרי יכולים להבין אנשים שבשלב הזה מתחילים להרים ידיים ולהגיד שכל הסיפור הזה הוא פשוט לא בשבילם, אבל במציאות של ישראל שנת 2020 הרבה אנשים, צעירים ומבוגרים כאחד, מוצאים את עצמם לוקחים משכנתא בלית ברירה. לכן, אין כאן אפשרות אמיתית לסגת, והאמת? אתם ממש לא צריכים לעשות את זה לבד.

 

הכירו את משכנתא אינפו

במקום לשבור את הראש בעצמכם, זה הזמן להכיר את משכנתא אינפו. משכנתא אינפו היא חברה המחזיקה במיטב היועצים מתחום המשכנתאות, ושמחה לעמוד לצד לקוחות מבולבלים שצריכים ייעוץ והכוונה לקראת לקיחת משכנתא. צלצלו למספר 077-803-6631 ותוכלו להנות מליווי צמוד, הסברים ומענה על כל שאלה שתצוץ לאורך הדרך, עד שתגיעו למשכנתא הטובה ביותר עבורכם.

 

שעון וכסף

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
מטבעות
 5 אופציות הלוואה בטוחות

המשפחה מתרחבת? עומדים לפני רכישת רכב חדש? או סתם פתאום אתם נדרשים מיידית למזומנים? אתם נמצאים בחברה טובה. כל

הפחתת מס
3 תנאים להנחה בארנונה

לאחרונה אנו שומעים על יותר ויותר מקרים שבהם אנשים מגלים בדיעבד כי יכלו לקבל הנחה משמעותית בתשלום הארנונה. הדבר

רואת חשבון
מהי הצהרת הון?

היכרות עם מאפיינים שונים של דיווחים לרשות המיסים מבהירה את הייחודיות של הצהרת הון ואת החשיבות של התייעצות עם