נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רשימת מתנות מומלצות לעובדים לפסח

מתנה עטופה בסרט תכלת

לחג הפסח ישנה חשיבות רבה בקרב עובדים שכירים במדינת ישראל.

מקומות עבודה רבים נוהגים להעניק מתנות לעובדים בכדי להודות על עבודתן ולהוות תמריץ נוסף.

המתנות משתנות בסכומן בהתאם לתפקידו של העובד, הותק וכן ישנם משתנים רבים.

מתבלטים מה לתת לעובדים לחג? לשם כך ניתן מספר פרמטרים ודוגמאות בכדי שתוכלו לבחור את הרשימות מתנות הטובה ביותר למען העובדים שלכם.

 

קודם כל, התאימו את המתנות לעובדים ולא הפוך

מחלקות שונות יש להן אמנם חשיבות שונה בשביל החברה, אבל גם המאפיינים של העובדים שלהם שונים לרוב.

מחלקות שירות ומכירה לדוגמא מאופיינות לרוב בגיוון רב מבחינת אנשים ותוכלו לראות שם סטודנטים, משוחררים טריים, אנשים בגילאי פנסיה וכן הורים צעירים ומבוגרים.

בכדי לגרום לעובדים לא להרגיש מקופחים, או שאינם נשמעים עדיף לתת להם מספר פריטים בין אם מדובר בבחירה בין תלושי מזון, לרמקול נייד ואביזרים מגניבים או אפילו כסף שיוכל לעזור בתור בונוס בתקופות קשות.

לכן לפני שאתם מביאים מתנות לעובדים, חשוב להכיר את העובדים שאתם נותנים להם את המתנה אשר תרצה אותם ותגרום להם להרגיש את הרכתם כלפיהם ולא סתם לתת תחושה של לצאת ידי חובה.

 

תלושים ותווי קנייה

תלושים ותווי קנייה מהווים כמתנה השכיחה ביותר לפחות בעבר.

מי מאיתנו לא הגיע לחג הפסח והושיטו לו מעטפה עם כרטיס שרשום עליו "כרטיס זהב" או כל שם אחר, ובתוכו נמצאים מספר רב של חנויות ואתה יכול לבזבז את ה100, 200 או ה- 300 שקלים באחת מהן.

מדובר במתנה שקשה לטעות בה ורבים האנשים שישמחו לקבל את הכסף ולצאת ולבחור היכן לבזבז אותו.

 

כלי בית

רבות החברות שבוחרות דווקא לתת כלי בית לעובדיהן לכבוד החגים. אם מדובר במחלקה של זוגות צעירים לדוגמא או אנשים הגרים לבד ומשלמים שכירות והן מבשלים לעצמם באופן קבוע, מתן כלי בית מהווה אופציה מעולה למענם והסיבה העיקרית היא שהם לא יקנו את זה לעצמם אבל ישמחו לקבל זאת.

רבים הצעירים ששמחים לקבל מן העבודה סירים ומחבתות ואפילו סטים של סכינים וקרשי חיתוך מאחר והם מתעצלים או בוחרים שלא להתחדש בכלים אלו.

 

סדינים ומצעים

סטים של סדינים ומצעים שונים למיטה גם הם מהווים מתנה שיחה ומשולמת לעבדים לחג הפסח. מתנות לעובדים מסוג זה הנה כמו כלי בית, דברים שהם יקרים ורוב האנשים אינם יקנו זאת לעצמם אך ישמחו לקבל זאת בתור מתנה.

חשוב להבין שאין מתנה אחת מומלצת לעובדים בפסח, וכי חשוב לזכור ולהשתמש בראש יצירתי וכן אפילו להיעזר באנשי מקצוע בכדי לבחור את המתנות הטובות ביותר, חברות רבות משתמשות בשירותים של אנשי מקצוע כדי להכין רשימת מתנות מסודרת אשר נותנת לעובדים את הבחירה, ולכם את הראש השקט.

זוג מחזיק מתנה לפסח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא צרכנות
קופסאות של מתנות
מתנה ליום האישה

יום האישה הוא היום האחד והיחיד בשנה, המוקדש כולו לנשים, ולמתן כבוד לעשייה ולתפקיד שלהן. מה שהיה בעבר יום שרק

יהלום ענק
מהם יהלומי דמים

כריית יהלומים היא אחד התחומים האפורים ובעלי התדמית הקשוחה והאכזרית ביותר בכל הקשור בכרייה בכלל, ובאבני חן בפרט. מרבית