נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רשת יונים – המדריך המלא

רשת יונים

יונים נחשבות למטרד שעלול להביא לנזק רב לרכוש ולנזק תברואתי, על כן כאשר ישנו מטרד של יונים יש לטפל בו באופן מידי ולהרחיקן. קיימות שיטות רבות להרחקת יונים כאשר השיטה הבולטת והפופולרית ביותר היא שימוש ברשת יונים. רשת יונים מהווה מחסום ליונים ובכך הן לא יכולות לעבור ולהוות מטרד. הנה המדריך המלא לרשת יונים שתמנע מכם מטרד.

 

למה רשת יונים?

רשת יונים היא פתרון נוח, זול ויעיל להרחקת יונים מאזורים סגורים וכוכים כמו חדר כביסה, חדר שירות, מחסן ועוד. היונים מגיעות לאזורים אלה ומקננות וזאת היות ומדובר באזורים מוגנים ונוחים עבורן. במקרים כאלה רשת יונים היא הפתרון הטוב ביותר להרחקה שלהן, גם בשל יעילותה המרבית וארוכת הטווח, גם בשל המחיר הנמוך וגם היות ומדובר בשיטה המרחיקה יונים מבלי לפגוע בהן.

 

איך מתקינים רשת יונים?

התקנת רשת היונים נעשית בפתח הכניסה עבור היונים כך שתמנע מהן מעבר. הרשת הינה צפופה די כך שלא תאפשר ליונים לעבור, אך גם לא תפגע בכם ולא תהווה מחסום עבור פתח אוורור למשל. ניתן להתקין רשת יונים באופן עצמי, אך במידה ואין את הידע והמקצועיות הנדרשים מומלץ להיעזר באנשי מקצוע שיתקינו את הרשת בצורה מקצועית כך שימנע מכם מטרד היונים למשך שנים רבות.

 

מה יש לעשות לפני התקנת רשת יונים?

לפני שאתם מתקינים את הרשת עליכם לוודא שהאזור אליו מגיעות היונים נקי מיונים. הרחיקו את היונים מהמקום והבריחו אותן. במידה ויש לכם קן יהיה עליכם להרחיב את הקן או שתוכלו להיעזר באיש המקצוע שיעשה זאת עבורכם. כמו כן, כדאי לנקות ולחטא את האזור אליו הגיעו היונים על מנת לוודא שאינכם בסביבה של מחלות, כינים, לכלוך, צואה ועוד.

 

כמה תעלה התקנת רשת יונים?

מחיר הרשת הינו זול ומהווה פתרון ארוך טווח, כך שתוכלו למצוא רשת במחירים של 66-120 שקלים למ"ר. המחירים משתנים בהתאם לסוג הרשת ועלות התקנה.

 

הכירו את סוגי הרשתות להרחקת יונים

ישנם מספר סוגי רשתות להרחקת יונים. הרשת הסטנדרטית הינה רשת פוליאתילן הנחשבת לרשת העמידה ביותר אשר ניתן להתקין בכל מקום. סוגים נוספים הם – רשת שקופה המתאימה למקומות מוצלים בלבד, רשת ג'ימבורי העשויה מפוליאתילן, ורשת מגולוונת המתאימה למקומות קטנים.

 

לכמה זמן הרשת תסייע להרחקת יונים?

עמידות הרשת תלויה בסוג הרשת שרכשתם ובתנאים בה ממוקמת, אך במרבית המקרים הרשת תחזיק לכם לאורך שנים רבות ולא תצטרכו לדאוג למטרד היונים.

 

לסיכום – אם אתם מעוניינים להרחיק יונים כדאי לבחור ברשת

רשת להרחקת יונים מהווה פתרון אידאלי עבור מקומות סגורים עם פתחים אליהם היונים מגיעות. הרשת תחזיק לכם לאורך זמן ומומלץ להיעזר באיש מקצוע להתקנתה כך שתוכלו להיות בראש שקט למשך שנים רבות מבלי לחשוש מהיונים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
תכנון עיזבון
כיצד כתובה צוואה?

יצירת צוואה היא שלב מכריע בתכנון עיזבון המבטיח את חלוקת הנכסים שלך בהתאם לרצונך לאחר פטירתך. אמנם צוואה ניתנת