נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שלוש נורות האזהרה שלא תמיד נשים לב אליהן

שלוש נורות האזהרה שלא תמיד נשים לב אליהן

אומרים שהאהבה היא עיוורת וכי בן הזוג המאוהב כה מוקסם ומסונוור מאהובתו עד כי אינו רואה את הסכנה ולהיפך. לצערנו גברים ונשים רבים נמצאים במערכות יחסים לא בריאות ולא טובות מבלי שהם מסוגלים לראות את נורות האזהרה עד שזה לפעמים מאוחר מדי.

במרכז מבינים זוגיות תוכלו לקבל את כל הכלים שאתם זקוקים להם כדי לזהות את נורות האזהרה ולצאת ממערכות יחסים רעילות לפני שהן גורמות לכם נזק בלתי הפיך ולמצוא את הזוגיות הבריאה והנכונה ביותר עבורכם.

 

מהי מערכת יחסים רעילה?

השאלה הזו נשמעת כל כך טריוויאלית, אבל היא למעשה לא. גברים ונשים רבים נמצאים ממש עכשיו במערכת יחסים רעילה אבל מדחיקים, מתביישים או חוששים מהאפשרות להיות לבד. על מנת לדעת האם אתם נמצאים במערכת יחסים רגילה אתם צריכים לשאול את עצמכם האם נוח לכם להיות בחברת בן הזוג ולשתף אותו בכל פרט בחיים שלכם? האם אתם חשים זלזול, שתלטנות או בוגדנות? אם התשובה היא כן, חשוב שתתייעצו.

מהי מערכת יחסים רעילה

שלוש נורות האזהרה שלא תמיד נשים לב אליהן

מערכות יחסים רעילות יכולות למרר את חייו של האדם, אך האהבה עדיין ממשיכה לסנוור את עיניו והוא בטוח שאם קצת יתאמץ או ישתדל יותר, הוא יצליח לרצות את בן הזוג שלו לבסוף. אבל בלי טיפול זוגי מעמיק לא ניתן באמת לפתור בעיות בזוגיות, ואם אין מודעות, גם לא יהיה פתרון אמיתי. אלו הן שלוש נורות האזהרה שלא תמיד נשים לב אליהן וכדאי מאד שכן:

  • שקרים – שקרים קטנים מובילים לשקרים גדולים, ומה שמתחיל בהסתרה של כל מיני דברים קטנים ולא מזיקים לאט לאט הופכים להסתרה של דברים גדולים. שקר הוא הבעת אי אמון בבן הזוג, או בגלל פחד וחשש מהתגובה שלו, או בגלל התנשאות, זלזול ומחשבה כי הוא לא ראוי לדעת.
  • אלימות – אלימות לא חייבת להתבטא במכות, היא יכולה להתבטא בהטלת טרור, בשתלטנות יתר, בקמצנות ובהמנעות מלאפשר לכם להשתמש בכסף המשותף ללא אישור, בשבירת חפצים או בשפה אלימה וקשה. אין תירוצים לאלימות, והאשמה עצמית לא עוזרת.
  • בוגדנות – יש לכם חשש שבן הזוג בוגד בכם? מערכות יחסים שמתבצעת בהם בגידה מצביעות על חוסר אמון בין בני זוג, על חוסר כבוד לבן הזוג וייתכן שגם הסתלקותה של האהבה. לא כל מערכת יחסים כזו חייבת להסתיים בפרידה, אבל היא בהחלט מחייבת בדק בית רציני.

שלוש נורות האזהרה שלא תמיד נשים לב אליהן 

מרכז מבינים זוגיות

על מנת שתוכלו להחלץ ממערכת יחסים רעילה או לנסות לשקם אותה באמצעות טיפול שורש מעמיק, חשוב שתהיו קודם כל מודעים לבעיה. במרכז מבינים זוגיות תקבלו את כל הכלים שאתם זקוקים להם על מנת לאבחן את מערכת היחסים שלכם ולזהות את סימני האזהרה לפני שיהיה מאוחר מדי.

שלוש נורות האזהרה שלא תמיד נשים לב אליהן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא זוגיות