נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם שמן קנאביס יעיל יותר מעישון או אידוי?

שמן רפואי

משתמשי שמן קנאביס רבים צורכים את הקנאביס באמצעות שלוש שיטות עיקריות, עישון, אידוי ובליעה של שמן.

לאחרונה נכתב רבות ברחבי הרשת אודות חסרונות צריכת הקנאביס בעישון ואידוי, בעקבות כך, משתמשי קנאביס רבים שואלים ברחבי הרשת שאלות

הנוגעות לאופן הצריכה שלו וליעילות שלו.

אם גם אתם תוהים לגבי העניינים הללו, דעו שאספנו עבורכם את כל הפרטים בנוגע ליעילות הקנאביס בעת צריכה בעישון, אידוי ובבליעה של שמן, כך שתוכלו

לדעת מהי האפשרות שתשמור על הבריאות שלכם וגם תאפשר לכם להרגיש את האפקט של הקנאביס.

 

צריכת קנאביס בעישון

צריכת קנאביס בעישון מתבצעת באמצעות סיגריה מגולגלת. לאחר שמבעירים אותה, ניתן לצרוך את הקנאביס בשאיפה.
כאשר אתם צורכים קנאביס באמצעות עישון, אתם פוגעים בריאות שלכם ובדרכי הנשימה. זה הרי ידוע שעשן הוא לא חברו הטוב ביותר של הגוף שלנו. כך שאם אפשר להימנע מצריכה של קנאביס באמצעות עישון, עדיף לעשות זאת.
שורות אלו מעבירות את המסר, כי עדיף להימנע מצריכת קנאביס באופן זה. בהמשך נערוך השוואה בין צריכה מסוג זה לצריכה באמצעות שמן.

 

צריכת קנאביס באידוי

צריכת קנאביס באידוי מתבצעת באמצעות אביזרים מיוחדים שמתאימים במיוחד עבור פעולה זו, האביזרים מבעירים את הקנאביס ומוציאים ממנו אדים שכוללים את החומר הפעיל, כך שניתן באמצעות הסנפה (הרחה) של הקנאביס לקבל את השפעת החומר.
שיטה זו מומלצת עבור מטופלים שצריכה של קנאביס באמצעות בליעת שמן קנאביס גורמת להם להפרעות בעיכול. גם באמצעות שיטה זו, בדומה לעישון קנאביס, נגרם נזק למערכת הנשימה של המטופל (אמנם פחות מעישון, אך עדיין נגרם נזק).

 

האפשרות היעילה ביותר לצרוך קנאביס

אין ספק כי האפשרות היעילה ביותר לצריכה של קנאביס היא באמצעות בליעה של שמן קנאביס רפואי.
שמן קנאביס רפואי נספג ישירות בגוף ואין לו השפעות מזיקות על הריאות או על מערכת הנשימה, בדומה לשתי האפשרויות שצוינו קודם לכן.
ההשפעה של שמן קנאביס היא הארוכה ביותר משתי האפשרויות שצוינו קודם לכן.
אמנם באמצעות אידוי או עישון של קנאביס החומר משפיע באופן מידי, אבל משך ההשפעה שלו קצר מאוד.
ההשפעה של הקנאביס על מטופל שצרך אותו באידוי או עישון תהיה שעה עד שעתיים פחות או יותר. בזמן שהשפעת הצריכה של שמן קנאביס עשויה לארוך עד כ- 8 שעות.
מטופלי קנאביס שזקוקים להשפעה לזמן ממושך ורוצים לשמור על בריאות הגוף שלהם, צריכים לשקול את האפשרות לצריכת שמן קנאביס מכיוון שזו הדרך הבריאה ביותר עבור כל אדם באשר הוא.
רגע לפני סיום, חשוב לציין שילדים קטנים וקשישים אינם יכולים לצרוך את הקנאביס באמצעות עישון או אידוי. לכן, כאשר הם צריכים לצרוך את הקנאביס, הם עושים זאת אך ורק באמצעות האפשרות היעילה ביותר, הלא היא שמן הקנאביס.

 

תרופה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
ויאגרה טבעית

גברים רבים אשר סובלים מאין אונות חוששים מלקחת ויאגרה, אולם כיום ישנם מוצרים טבעיים וללא צורך במרשם רופא. להלן