נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שעוני יוקרה לגבר – האם זה מראה על מעמד

שעוני יוקרה לגבר - האם זה מראה על מעמד

תעשיית השעונים עברה שינויים רבים והתפתחה במרוצת השנים לכדי אבולוציה של ממש. משעון כיס בלתי נראה לעין, השימש בשנים עתיקות יותר כמכשיר פונקציונלי בלבד, לפריט אופנתי מודרני המתואר כתכשיט הנח על פרק כף היד. עם השנים השעון הפך לא רק ככלי למדידת זמן, אלא גם לפריט נלווה שמשדרג כל הופעה חיצונית, אך האם הוא בהכרח מראה על מעמד?

למה לענוד שעון

יש האומרים כי שעונים, ובעיקר שעוני יוקרה לגבר , משקפים ומדגישים את האופי ומשפיעים על המוניטין שלו. הם משדרים אלגנטיות, כוח ועוצמה, מעידים על יכולת כלכלית ומצהירים על רמת ההצלחה ועל המעמד שאליו הגבר שעונד אותו שייך, ומשמשים כמעין צריכת ראווה, אך לא רק.

 

שעוני יוקרה כסמל להשגת מטרה

לא כולם יכולים להרשות לעצמם לקנות שעון יוקרתי ומרהיב, אך כאלו שכבר הגשימו את החלום לקנות להם אחד, יכולים לתאר את השעון כחפץ יקר ערך וכסמל להשגת המטרה הקשה ככל שתהיה, ויעניק להם סיפוק אדיר כתוצאה מכך.

השעון כדרך לבטא אהבה מסוימת

חובבי השעונים למיניהם, ימצאו עצמם משקיעים זמן וכסף למציאת השעון שיתווסף לאוסף השעונים שלהם ויספק את הצורך לבטא את האהבה הרבה שלהם לשעונים, וככאלה, יאתגרו את עצמם להשתדרג בשעון חדיש ויוקרתי עוד יותר מפעם לפעם.

 

השעון כבחירה מועדפת להתנהלות עם הזמן

השעון לרוב יהיה הבחירה המועדפת להתנהלות עם הזמן בקרב מבוגרים, בעיקר בגלל הנוחות וההרגל שנוצר להם עוד לפני התפתחות הטכנולוגיה, שהביאה לייצור הטלפונים החכמים והמסובכים לשימוש עבורם.

 

השעון כמזכרת לאירוע משמעותי בחיים

שעונים יכולים לשמש גם לציון אירוע משמעותי כמו יום נישואים, בר מצווה או כל אירוע מיוחד אחר, כחפץ יקר ערך שעבר מדור לדור והיווה ערך סנטימנטלי עבור המשפחה שאליה הוא שייך.

 

השעון כנכס יקר ערך להשקעה

שעונים מצליחים לשמור על הערך הכספי שלהם ואפילו לעלות אותו. על כן, הם יכולים להפוך לפריטי אספנות ששווים הרבה. יש גורמים רבים שמצביעים על כך שככל שהשעון ישן יותר הערך הכספי שלו יהיה גבוה יותר ולכן נחשב נכס יקר ערך להשקעה. למשל, הפסקת ייצור או שינוי עיצובי של דגם מסוים גורמת לשעון המקורי להפוך לנדיר ונחשק בקרב קהילת האספנים שרוצים להשיג דווקא אותו והערך הכספי מתעצם.

 

אז האם שעון יוקרה בהכרח מראה על מעמד?

התפיסה שלנו לגבי אישיות של אדם מסוים נקבעת על פי רושם ראשוני שבו אנחנו נשים לב להתנהגות, אך בעיקר להופעה החיצונית והבחירות האופנתיות שייקחו חלק משמעותי בכל הקשור לבניית התדמית, ועל הדרך שבה נסתכל על אותו אדם. שעוני יוקרה יכולים לספר המון על הבן אדם העונד את השעון, ולא בהכרח על המעמד הכלכלי שלו, כי בהסתכלות פנימית יותר, זאת גם יכולה להיות צורת ביטוי לערכים ולדברים החשובים שמלווים אותו.

שעוני יוקרה לגבר - האם זה מראה על מעמד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא Uncategorized