נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תחליף לזוגיות? צעצועי מין כשאין פרטנר

תחליף לזוגיות_ צעצועי מין כשאין פרטנר

מי מאיתנו לא היתה בתקופת יובש? אוי תקופות היובש! הן עלולות לקרות בכל שלב בחיים ולרוב מאופיינות בזה שגם אם ממש בא לנו, אין שום גבר ראוי באופק, שיכול להרטיט את הלב שלנו ואולי גם איזורים אחרים.

אלה תקופות שלפעמים פשוט לא בא לנו בן זוג או פרטנר ולפעמים פשוט לא הולך. יחד עם זאת זה לא אמר שהתשוקה נעדרת מהתקופות האלה. לפעמים ההפך הוא הנכון. לעיתים בתקופות היובש הכי ארוכות דווקא בא לנו יותר. חשוב להקשיב למקום הזה בגוף שמזמין אותנו להיות בתשוקה ולחגוג את המיניות שלנו. כשהתשוקה נעלמת קשה להחזיר אותה לכן אנחנו ממליצות תמיד על תחזוקה יומיומית של האגף התשוקה בגוף ובמוח!

 

אז מה עושות כשיש חשק אבל אין פרטנר?

קיימת הטכניקה הידועה – סטוצים! אם כי לא כולנו בנויות למין מזדמן. עבור חלק מהנשים מין מזדמן וסטוצים הם לא בדיוק להיט.

אז מה עושות אם יש רצון לחגוג את המיניות בכל זאת? מה שעושות במצבים אחרים בחיים – פונות לאאוטסורסינג! או במקרה הזה לאקססוריז מסוג צעצועי מין!  היום זה לא בושה לכל אישה יש מגירה סודית קטנה וחמודה בה היא מחזיקה את הצעצועים שלה לשעת חירום או סתם ליום שלישי בערב.

האם זה תחליף לזוגיות? לפעמים זה פתרון זמני מצוין לתקופות בהן אין פרטנר ואין חשק לעשות סטוצים או שאת פשוט לא בחורה של סטוצים. צעצועי מין הם דרך נהדרת להתחבר לעצמך, ללמוד מה את אוהבת ולשמר את הרצון במיניות. אז נכון זה ממש לא תחליף לזוגיות אבל חשוב לשמר את התשוקה והמיניות שלנו גם בתקופות יובש ולכן חשוב שלכל אחת תהיה מגירה סודית כזו אליה היא פונה בימים חפים מגבר.

אז אם אין לך כרגע פרטנר או שהוא בדיוק נסע לחו״ל או סתם מתעכב בעבודה חשוב שתדעי איזה צעצועי מין הכי מדברים אליך.

הנה כמה דוגמאות לוהטות שכל אחת, עם פרטנר או בלי חייבת להכיר.

 

הרשימה המקוצרת והלוהטת של צעצועי המין הכי פופולריים

רוקט פוקט

צעצוע קטן ורוטט שעובד על גירוי הדגדגן. היום כבר אפשר לספר שרוב המחקרים מצביעים על כך שהרבה נשים גומרות מגירוי הדגדגן ולאו דווקא מחדירה. הרוקט פוקט עושה עבודה יעילה, מדליקה ויסודית. נכון שהוא קצת קלישאתי אבל הוא צעצוע מין קלאסי, ולפעמים צריך משהו קלאסי שיעשה את העבודה.

 

דילדו

דילדו לעומת הרוקט פוקט עובד על איזור אחר. למעשה מדובר על צעצוע מין שמדמה את איבר המין הגברי. דילדו יכול להגיע כל מיני גדלים, מרקמים ואפילו צורות, רק תבחרי מה מדליק אותך. יש לו חסרון אחת ממש משמעותי: הוא לא יכול לחבק אותך אחרי.

 

סטיספייר

שחקן חדש יחסית בתחום. פרץ לחיינו רק לפני מספר שנים ושינה את עולם צעצועי המין. הסטיספייר בדומה לרוקט פוקט עובד על גירוי חיצוני של הדגדגן ונשים אוהבות אותו ממש. חלק מהנשים מחלקות את חייהן ל – לפני שרכשו סטיספייר ואחרי. במה הוא שונה מהרוקט הקלאסי? הוא מבצע מין פעולה של יניקה או ואקום, אפשר להגיד שהוא קצת מדמה מין אוראלי.

 

מג'יק וונד

אחרון חביב ברשימה פחות נפוץ אבל ממש שווה הכרות – המג׳יק וונד! כשמו כן הוא שרביט קסום ורוטט שיכול לספק רטט מאד חזק, לחלק מהנשים זה מתאים כמו כפפה.

אז לא משנה לאיזה סוג את הכי נמשכת חשוב שתזכרי שלמרות שצעצועי מין הם לא תחליף תמידי לזוגיות, אך לפעמים הם תחליף חולף מאד חשוב. תשקיעי בעצמך, תלמדי את עצמך ותהני.  מי יודע אולי תשמשי בהם גם אחר כך עם הבן זוג שיבוא.

צעצועי מין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
ויאגרה טבעית

גברים רבים אשר סובלים מאין אונות חוששים מלקחת ויאגרה, אולם כיום ישנם מוצרים טבעיים וללא צורך במרשם רופא. להלן