נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שיפוץ אמבטיה ישנה

איש מקצוע

אם בכל פעם כאשר אתם נכנסים לחדר האמבטיה שלכם אתם מרגישים לא בנוח, ואם האמבטיה עצמה כבר ישנה מידי, לא כדאי שתעשו משהו בנידון? רגע לפני שאתם הולכים לקנות אמבטיה חדשה, או רגע לפני שאתם מגזימים וחושבים על מעבר דירה כי חדר הרחצה שלכם נראה נורא, כדאי שתיזכרו שאפשר גם אחרת. האופציה הטובה ביותר בימינו תהיה דווקא שיפוץ אמבטיה, כי בין אם מדובר על האמבטיה עצמה ובין אם מדובר על חלל הרחצה, תמיד אפשר לתקן, לשנות ולהפוך הכול להרבה יותר מודרני. אמבטיה ישנה שמלאה בחלודה, באבנית ואולי גם בעובש היא לא משהו שנעים להשתמש בו בחיי היומיום. לכן, אם אתם יכולים לפנות אל אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום ולהזמין מהם שירותי שיפוץ, למה שלא תעשו זאת?

עיצוב אישי
עיצוב אישי

האם שיפוץ אמבטיה תמיד יעלה הרבה?

רוב האנשים שחושבים על שיפוץ אמבטיה, שיפוץ דירה או שיפוץ של כל חלל אחר, רוצים לדעת האם זו הבחירה הכלכלית הנכונה ביותר. חשוב להבין שאין על כך תשובה אחת נכונה, כי זה מאוד תלוי במצב האמבטיה ובהיקף השיפוץ שאתם רוצים לעשות. האם תרצו להחליף את כל הכלים הסניטריים שיש לכם בחדר הרחצה? או שבסך הכול תרצו להזמין איש מקצוע שיתקן את האמבטיה הקיימת שלכם? והאם אתם רוצים, באותה הזדמנות, גם להחליף את אריחי הקרמיקה? השמיים הם הגבול מבחינת השינויים שתוכלו לעשות בחדר הרחצה ואין ספק שזה ישפיע על העלות הסופית.

לבחור אנשי מקצוע נהדרים

עוד קושי שבו נתקל כמעט כל מי שרוצה לעשות שיפוץ אמבטיה, זו השאלה איך לבחור את אנשי המקצוע הנכונים. כולנו מכירים את אותם הסיפורים על אנשי מקצוע שרצו בהתחלה סכום מסוים על עבודתם העתידית אך בסופו של דבר דרשו עוד אלפי שקלים. לכן, אם אתם רוצים להימנע מסיטואציה כזאת, בהחלט כדאי לעשות את הדברים בצורה מסודרת. יש טעם גם לחתום על חוזה לפני שיוצאים לפרויקט של שיפוצים כי רק כך תדעו בוודאות כמה הכול יעלה לכם וכך תימנעו מהפתעות לא נעימות.

מעוניינים להמשיך לקרוא בנושא וילונות ותחום עיצוב הבית כנסו לכאן.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
עצות ניקוי
טיפים והמלצות לניקוי שטיחים

לצד ההבדלים הרבים הקיימים בין שטיחים אותנטיים שנארגו בעבודת יד לבין שטיחים מודרניים שנוצרו בטכניקות חדשות ומתקדמות, ישנו מכנה

דלת
אילו סוגי מקלחונים קיימים

אם החלטתם על התקנת מקלחון חדש בביתכם, החלטתם על סוגי מקלחונים שונים, שביניהם תבחרו את המקלחון המושלם לחדר הרחצה