נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

וילונות ותחום עיצוב הבית

dantex1 / Pixabay

לבחור וילונות מעוצבים לבית מעולם לא היה יותר קל – באמצעות אנשי המקצוע של חברת la cortinas תוכלו לקבל שירות צמוד מהבחירה ועד להתקנה.

מתבלטים לגבי התקנה של וילונות בבית? לנו יש את הפתרון עבורכם

עומדים בפני מעבר לבית חדש, שיפוץ או סתם רוצים לעצב את הבית שלכם מחדש? פתרונות ההצלחה המתקדמים של חברת מאפשרים לכל אחד ליהנות מווילונות מעוצבים ויפהפיים במחירים נוחים ומשתלמים, כך שגם אתם תוכלו להצטרף לעשרות אלפי הלקוחות שלנו אשר רכשו וקיבלו תוך 48 שעות וללא התחייבות וילונות מעוצבים אשר נעשו בעבודת יד ותחת פיקוח מחמיר של טובי המומחים בתחום. לאור העובדה כי מדובר בהחלטה קשה ביותר, אנו מעניקים לכם ליווי צמוד של מעצב פנים אשר ידע להתאים את החזון שלכם ואת הצרכים העתידים לווילונות מעוצבים אשר יכולים להיות מותקנים תוך פרק זמן קצר וללא התחייבות, כך שתוכלו להתנסות ולראות כיצד הווילונות משתלבים בבית והאם הם אכן מתאימים לאורח החיים של הדיירים.

רכישה של וילונות – ליווי צמוד לכל אורך התהליך

תהליך של רכישה של וילונות הוא תהליך לא פשוט אשר מצריך חשיבה מעמיקה בנוגע לצרכים הפרקטיים הנוגעים להצללה, כיוון האור והסתרתו וכן התאמה מדויקת של הווילון לחלל הבית, בעיקר כאשר מדובר בחללים גדולים. על כן, חשוב להיוועץ עם חברה מקצועית כמו  la cortinas אשר מאז הקמתה מאפשרת ללקוחותיה לקבל שירות צמוד ברמה כזו שהם מציעים איש מקצוע ומעצבת פנים אצלך בבית תוך 48 שעות וזאת כדי לקבל הבנה מעמיקה יותר לגבי הסוגים השונים של הווילונות כך שהם יתכתבו באופן מושלם עם העיצוב. החברה מעסיקה את מעצבי הפנים הטובים ביותר בישראל להם ניסיון של שנים ארוכות בהתאמה של ווילונות הן עבור המגזר העסקי והן עבור המגזר הפרטי, בהצלחה חסרת תקדים.

רכישה של וילונות
רכישה של וילונות

התקנה מהירה בבית שלכם

חברת la cortinas מציעים איש מקצוע ומעצבת פנים אצלך בבית תוך 48 שעות וזאת כאמור כדי להעניק את השירות הטוב ביותר בעבור הלקוחות. מדובר בשירות חדשני ומתקדם אשר מתאים עצמו לצרכים של הלקוח בכך שההתקנה של הווילון מתבצעת רק ע"י איש מקצוע אשר מבטיח כי לא יתרחשו תקלות וכי הווילון אשר מותקן אצלכם בבית הוא יציב ועמיד. בנוסף, מעצב/ת הפנים יאפשרו לכם לבחור מבין מגוון רחב של אפשרויות וילונות בהתאמה אישית וספציפית כך שתחושו הקלה רבה בתהליך, זאת משום שאתם לא לבד אלא מלווים ע"י איש מקצוע היודע להעניק את כל הידע המקצועי אותו רכש ברבות השנים כך שפתרונות הצללה בהם תבחרו יהוו גם פתרון חסכוני ויעיל לוויסות, הצללה וחסימה של אור כמו גם פריט עיצובי לכל דבר ועניין בבית אשר ללא ספק ימשוך את כל המבטים ויגרוף מחמאות רבות. על כן, אם אתם מתכננים לעצב את הבית – פנו אלינו בהקדם לייעוץ ראשוני.

לינקים שימושיים: חנות לה קורטינס.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
עצות ניקוי
טיפים והמלצות לניקוי שטיחים

לצד ההבדלים הרבים הקיימים בין שטיחים אותנטיים שנארגו בעבודת יד לבין שטיחים מודרניים שנוצרו בטכניקות חדשות ומתקדמות, ישנו מכנה

דלת
אילו סוגי מקלחונים קיימים

אם החלטתם על התקנת מקלחון חדש בביתכם, החלטתם על סוגי מקלחונים שונים, שביניהם תבחרו את המקלחון המושלם לחדר הרחצה